۲۷ شهریور ۱۳۹۵، ۹:۳۲

جایزه اصلی جشنواره ایتالیایی به «فصل فراموشی فریبا» رسید

جایزه اصلی جشنواره ایتالیایی به «فصل فراموشی فریبا» رسید

عباس رافعی که با فیلم «فصل فراموشی فریبا» در جشنواره بین المللی فیلم سالنتو ایتالیا حضور داشت موفق به دریافت جایزه بهترین فیلم این دوره از جشنواره شد.

به گزارش خبرنگار مهر، هفتاد و سومین حضور بین المللی فیلم «فصل فراموشی فریبا» ساخته عباس رافعی به شرکت در سیزدهمین دوره جشنواره فیلم سالنتو ایتالیا اختصاص یافت که دوم تا دهم سپتامبر (۱۲ تا ۲۰ شهریور) در ایتالیا برگزار شد و جایزه بهترین فیلم سینمایی این دوره از جشنواره را دریافت کرد.

رافعی در این باره به خبرنگار مهر گفت: خوشحالم که فیلمی از سینمای امروز ایران در بخش مسابقه جشنواره بین المللی سالنتو ایتالیا حضور داشت و سینمای نوین و پویای ایران را به جهانیان معرفی کرد.

وی ادامه داد: جالب است که مدیر فستیوال سالنتو بعد از دیدن فیلم «فصل فراموشی فریبا» که یک فیلم شهری است و تمام صحنه های آن در تهران فیلمبرداری شده است، کنجکاو می شود که به ایران بیاید و در مصاحبه ای با خبرگزاری مهر می گوید این فیلم تصوری را که رسانه ها و اخبار از ایران بوجود آورده اند کاملا به هم می ریزد و تصویری واقعی و مستند و صمیمی از ایران به نمایش می گذارد.

کارگردان «فصل فراموشی فریبا» در پایان عنوان کرد: خدا را شاکر هستم که به همراهی گروهی همدل و حرفه ای از سینمای امروز ایران توانستیم قدمی کوچک در راه اعتلای فرهنگ ماندگار ایران عزیز برداریم و تصویری مستند و واقعی از جامعه امروز ایران به نمایش بگذاریم.                              

«فصل فراموشی فریبا» تاکنون جوایز متعددی از جشنواره های بین المللی کسب کرده و در صفحه رسمی جشنواره هالیوود به عنوان پنج فیلم برگزیده هالیوود در سال ۲۰۱۵ معرفی شده است.

کد خبر 3771091

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha