۲۷ شهریور ۱۳۹۵، ۱۰:۴۹

امام جمعه آبدان تاکید کرد:

لزوم گسترش فعالیت‌های قرآنی در آبدان/ آموزش‌ها توسعه یابد

لزوم گسترش فعالیت‌های قرآنی در آبدان/ آموزش‌ها توسعه یابد

آبدان- امام جمعه آبدان با تاکید بر لزوم گسترش فعالیت‌های قرآنی در آبدان، امروزه تلاوت قرآن باید در اولویت امور قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد حمیدی نژاد صبح شنبه در مراسم اختتامیه کلاس‌های تابستان موسسه قرآنی معراج اظهار داشت: بهترین زمان برای یادگیری قرآن در سنین جوانی و نوجوانی است.

وی بیان کرد: قرآن کتاب هدایت است و تنها راه مقابله با دشمن و دسیسه‌های دشمن آشنایی با قرآن و به کار بستن دستورات قرآن در زندگی بشر است.

حمیدی‌نژاد افزود: باید تربیت قرآنی را سرلوحه تربیت فرزندانمان قرار دهیم و تنها راه سعادت بشریت فقط با قرآن امکان‌پذیر است.

امام جمعه آبدان به دهه امامت و ولایت اشاره کرد و گفت: حضرت امیر المومنین(ع) به فرمان خداوند به امامت امت منصوب شد و قرآن واقعی آن کتابی است که همراه با امیر المومنین (ع) باشد.

وی ادامه داد: قرآنی که از حضرت علی(ع) جدا باشد با توجه به ظاهرش قرآن است اما باطنش ارزش و اعتباری ندارد و آن قرآنی اعتبار دارد که در کنار امیر المومنین (ع) باشد و حقانیت امیرالمومنین (ع) را برای ما اثبات کند.

آموزش قرآنی از کودکی آغاز شود

بخشدار آبدان نیز با تاکید بر لزوم گسترش برنامه‌های قرآنی در این منطقه اظهار داشت: باید جوانان و نوجوانان را به آموزش قرآن تشویق کنیم.

مسعود تنگستانی تصریح کرد: تربیت قرآنی را باید از دوران کودکی آغاز کرد چرا که قرآن انسان‌ها را به قله‌های رفیع سعادت سوق می‌دهد و تاثیر کودکان از دوران کودکی با قرآن مانوس می‌کند.

برگزاری ۱۵ کلاس قرآن در آبدان

مسئول برگزاری کلاس‌های تابستان موسسه قرآنی معراج آبدان اظهار داشت: امسال بیش از ۱۵ کلاس آموزش حفظ قرآن، قرائت قرآن، روخوانی و روان‌خوانی برگزار کردیم و امسال نسبت به سال گذشته حضور نونهالان و نوجوانان چشمگیر بود.

سکینه صمیمی بیان داشت: علاوه بر کلاس‌های قرآن، آموزش حفظ قرآن ویژه پیش دبستانی‌ها و همچنین نحوه وضو گرفتن صحیح، کارگاه نقاشی در این موسسه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، در پایان با حضور امام جمعه، بخشدار، مدیر بنیاد بین المللی غدیر بخش آبدان، از مربیان و همه قرآن آموزان موسسه قرآنی معراج با اهدا لوح تقدیر شد.

کد خبر 3771257

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha