۲۸ شهریور ۱۳۹۵، ۱۵:۲۸

روسیه تحقیقات آمریکا درباره حمله به ارتش سوریه را خواستار شد

روسیه تحقیقات آمریکا درباره حمله به ارتش سوریه را خواستار شد

وزارت خارجه روسیه با انتشار بیانیه ای از مقامات آمریکا درخواست کرد که در خصوص حملات جنگنده های این کشور به مواضع ارتش سوریه در دیرالزور تحقیقات جامعی را انجام دهد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، وزارت خارجه روسیه با صدور بیانیه ای مراتب اعتراض خود را به بمباران مواضع ارتش سوریه توسط جنگنده های آمریکا اعلام کرد.

در بیانیه وزارت خارجه روسیه آمده است: از آمریکا می خواهیم که در خصوص حملات جنگنده های این کشور به مواضع ارتش سوریه در دیر الزور تحقیقات جامعی را انجام دهد.

در ادامه این بیانیه اعلام شده است: اتفاقی که در سوریه رخ داد، نتیجه مخالفت آمریکا با همکاری با روسیه در زمینه مبارزه با تروریسم بود زیرا واشنگتن همکاری با مسکو برای مبارزه با داعش، جبهه النصره و دیگر گروه های تروریستی را نپذیرفت.

در این بیانیه همچنین عنوان شده است: موضع غیر سازنده آمریکا در شورای امنیت تاسف بار است. اقدام خلبانان، هم جنایتکارانه و هم همکاری مستقیم با تروریست های داعش است و امیدواریم که این خلبانان تحت امر آمریکا دست به چنین کاری نزده باشند.

گفتنی است جنگنده های آمریکا روز شنبه در اقدامی غافلگیرانه مواضع ارتش سوریه را در دیر الزور بمباران کردند که بر اثر آن دهها نظامی سوری کشته شدند.

کد خبر 3772704

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha