۲۸ شهریور ۱۳۹۵، ۱۷:۵۷

مدیر کل کمیته امداد استان یزد عنوان کرد:

۵۰۰۰ دانش آموز و دانشجو چشم انتظار جشن عاطفه ها

۵۰۰۰ دانش آموز و دانشجو چشم انتظار جشن عاطفه ها

یزد- مدیر کل کمیته امداد استان یزد از آغاز مرحله اول جشن عاطفه ها و با هدف کمک به بیش از ۵ هزار دانش آموز و دانشجوی تحت حمایت خبر داد.

محسن علیزاده در گفتگو با خبرنگار مهر هدف از برگزاری جشنواره عاطفه ها را کمک به دانش آموزان نیازمند عنوان کرد و گفت: جشن عاطفه ها امسال در دو مرحله برگزار می شود که مرحله اول آن از چند روز پیش آغاز و مرحله دوم دهم مهرماه در تمامی مدارس سطح استان برگزار می شود.

وی هدف از برپایی این جشن مردمی را اشاعه فرهنگ احسان و نوع دوستی و نهادینه کردن فرهنگ انفاق، احسان و نیکوکاری در حمایت از دانش آموزان نیازمند دانست و ادامه داد: جشن عاطفه ها در سال جاری نیز مانند سنوات پیشین، با حضور گسترده مردم برای کمک به دانش آموزان نیازمند برگزار شد.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد اضافه کرد: در مرحله نخست تعداد ۴۶۰ صندوق جمع آوری کمک های مردمی در نقاط مختلف شهر به ویژه اماکن پر تردد از جمله فروشگاه های زنجیره ای، جایگاه های سوخت گیری، پایانه های حمل و نقل مسافربری، ایستگاه راه آهن و ... مستقر شد و مورد استقبال مردم قرار گرفت.

وی بیان داشت: مرحله دوم این جشن دهم مهرماه و با استقرار یک هزار و ۲۴۰ پایگاه جشن عاطفه ها با همکاری سازمان دانش آموزی و انجمن اولیا و مربیان در سطح مدارس استان برگزار خواهد شد.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد با بیان اینکه کمک های مردم در جشن عاطفه ها، بدون فوت وقت در اختیار دانش آموزان نیازمند سراسر استان قرار می گیرد، عنوان کرد: سامانه پیامکی #۱*۸۸۷۷* نیز آماده دریافت کمک های مردمی در جشن نیکوکاری سال جاری خواهد بود.

کد خبر 3772758

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha