۲۹ شهریور ۱۳۹۵، ۱۰:۵۲

مدیرعامل تیم فوتبال آبی‌پوشان اردبیل؛

جزو مدعیان صعود به لیگ یک هستیم/ امسال آبروداری می‌کنیم

جزو مدعیان صعود به لیگ یک هستیم/ امسال آبروداری می‌کنیم

اردبیل - مدیرعامل تیم فوتبال آبی‌پوشان اردبیل با اشاره به شرایط و آمادگی این تیم در سه بازی گذشته تاکید کرد که با روند فعلی جزو مدعیان صعود به لیگ یک کشور هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، مجید حیدری شامگاه یکشنبه در نشست خبری با خبرنگاران و رسانه های جمعی استان اردبیل اضافه کرد: نمی توان نتیجه نهایی یک تورنمنت را که ۲۲ بازی فقط در مرحله اول آن برگزار می شود، پیش بینی کرد اما تیم ما حرفه ای بسته شده و تنها برای صعود به لیگ یک تلاش می جنگد.

وی با بیان اینکه سطح توقع از تیم فوتبال آبی پوشان بالاست و همین امر کار را سخت کرده است، عنوان کرد: تا آخرین بازی برای صعود تلاش خواهیم کرد و قول می دهم در صورت حمایت از سوی هواداران و مردم اردبیل و نیز مسئولان این استان این امر محقق شود.

مدیرعامل تیم فوتبال آبی‌پوشان اردبیل با اشاره به بازی های این تیم در سه بازی اول لیگ دسته دو یادآور شد: ما جزو تیم های بی شکست این رقابت ها هستیم و تاکنون با ارائه بازی های خب توانسته ایم یک برد و دو تساوی کسب رده و با پنج امتیاز در رده چهارم جدول قرار بگیریم.

وی با بیان اینکه در بازی خارج از خانه و در مقابل تیم شهرداری کاشان نیز بازی خوبی ارائه دادیم اما با اشتباه داوری نتوانستیم سه امتیاز را کسب کنیم، تصریح کرد: در بازی آخر نیز بهترین بازی را ارائه دادیم و توانستیم تیم بادران تهران را شکست دهیم.

حیدری با تاکید بر اینکه بازی به بازی شرایط تیمی ما بهتر می شود، بیان داشت: بی شک در بازی های آینده روند رو به رشد خود را حفظ کرده و بازی های بهتری را ارائه خواهیم داد ولی باید از سوی هواداران حمایت شویم و تماشاگران ما را در بازی های فصل تنها نگذارند.

وی در عین حال از برخی بی مهری ها، انتقادات بی پایه و اساس و مغرضانه برعلیه تیم آبی پوشان انتقاد کرد و ادامه داد: افرادی ما را نقد می کنند که نمی دانند توپ فوتبال چندگرم است، من از نقد استقبال می کنم و اعتقاد دارم موجب رفع نقط ضعف و رشد فوتبال ما می شود، اما باید این نقدها ساختاری و فنی باشد نه شخصی و شخصیتی.

مدیرعامل تیم فوتبال آبی‌پوشان اردبیل با بیان اینکه منتقدان این تیم فقط به دنبال حواشی و انتقادان بچه گانه هستند، تاکید کرد: اینگونه منتقدان دشمن فوتبال اردبیل هستند.

وی متذکر شد: اینها چوب لای چرخ می گذارند و با دامن زدن به نکاتی که بیشتر جنبه شخصی و شخصیتی است به دنبال ایجاد حواشی هستند، اما بدانند که نمی توانند راه ما را سد کنند چون برای ورزش و فوتبال این استان و برای مردم خونگرم اردبیل کار می کنیم و بی شک این تیم یادگاری برای فوتبال اردبیل خواهد ماند.

حیدری با بیان اینکه امسال با بازی های خوب و کسب پیروزی و صعود به لیگ دسته یک کشور، برای استان اردبیل آبرو داری خواهیم کرد، افزود: ما با سرمایه های بومی و با جوانان اردبیل پا به رقابت ها گذاشته ایم، اینها آینده فوتبال اردبیل هستند و باید حمایت شوند.

کد خبر 3773316

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha