۵ مهر ۱۳۹۵، ۱۳:۵۰

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زنجان:

همایش طلایه داران تبلیغ در زنجان برگزار می شود

همایش طلایه داران تبلیغ  در زنجان برگزار می شود

زنجان- رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زنجان گفت: همایش طلایه داران تبلیغ به مناسبت ورود به دهه محرم در استان زنجان برگزار می شود.

حجت الاسلام فیروز علی خسروی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: به مناسبت  ورود به ماه محرم برنامه های خوبی توسط اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زنجان برگزار می شود. 

وی اظهار کرد: همایش طلایه داران تبلیغ به مناسبت دهه  ماه محرم الحرام در دهم مهرماه سالجاری در محل دارلقرآن کریم زنجان برگزار می شود و در این مراسم معاون پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی کشور و  نماینده مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری، استاندار و نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان حضور خواهند داشت. 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زنجان گفت: همایش  طلایه داران تبلیغ استانی است  ولی متولی برگزاری این همایش اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زنجان بوده و برای مبلغین و مبلغات می باشد تا توصیه های لازم  در خصوص ماه محرم الحرام  ارائه شود. 

خسروی تاکید کرد: همچنین همایش پرچمداران برای هیئت مذهبی و مادحین ۷ مهرماه سالجاری در حسینیه اعظم زنجان برگزار می شود. 

وی با بیان اینکه در آستانه ماه محرم الحرام همایش طلایه‌داران تبلیغ مختص مبلغین و مبلغات  است، یاد آورشد: هدف از برگزاری این همایش ها انجام درست و بهینه تبلیغ در ایام ماه محرم و رعایت شئونات اسلامی و انتقال پیام و فلسفه عاشورا به طور دقیق به مردم است. 

خسروی با بیان اینکه این ایام یکی از مهمترین فرصت ها برای ترویج فرهنگ غنی اسلام است، گفت: فرهنگ  دینی اسلامی و فلسفه قیام عاشورا باید در بین امت جهان اسلام به خوبی ترویج و تبیین شود و در  برنامه هایی که انجام می دهند به دور از هر گونه خرافه پرستی و بدعت ها و با رعایت اصول اسلامی باشد. 

وی تصریح کرد: اجتناب از مزاحمت برای دیگران،  استفاده نکردن از تصاویر و شمایل و علامت های غیر متعارف در برنامه ها از اهداف دیگر این همایش ها است. 

کد خبر 3779170

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha