۱۰ مهر ۱۳۹۵، ۱۶:۳۸

مدیرکل کمیته امداد خوزستان اعلام کرد:

پیش بینی جمع آوری ۱۷ میلیارد ریال در جشن عاطفه های خوزستان

پیش بینی جمع آوری ۱۷ میلیارد ریال در جشن عاطفه های خوزستان

اهواز ـ مدیرکل کمیته امداد امام خمینی خوزستان گفت: سال گذشته در مدارس استان خوزستان بیش از ۱۳ میلیارد ریال کمک جمع آوری شد که پیش بینی می شود در جشن امسال این رقم به ۱۷ میلیارد برسد.

به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی موصلی ظهر امروز شنبه در آئین نواختن زنگ عاطفه ها که با حضور جمعی از مسئولان استانی برگزار شد، با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی اظهار کرد: آرامش امروز جامعه مدیون جان فشانی ها و از خود گذشتگی های این عزیزان است که در کنار سربازان گمنام امام زمان(عج) به نحو احسن به وظیفه خود عمل می کنند.

وی، جشن عاطفه ها را تبادل محبت و عاطفه نسبت به یکدیگر توصیف و افزود: از دیرباز فرهنگ غنی ما ایرانیان که منبعث از تعالیم انبیای الهی و آموزه های دینی ما مسلمانان است، سرشار از مفاهیم و دستوراتی است که کمک به هم نوع و احساس مسئولیت نسبت به یکدیگر را مورد تاکید قرار داده و به همدلی، سخاوت، احسان و نیکوکاری توصیه می کند.

موصلی ادامه داد: سال گذشته در مدارس استان خوزستان بیش از ۱۳ میلیارد ریال کمک جمع آوری شد که پیش بینی می شود در جشن امسال این رقم به ۱۷ میلیارد برسد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی خوزستان یادآور شد: این جشن در سراسر خوزستان همزمان با سایر استانهای کشور از امروز آغاز و به مدت یک هفته کمک های مردمی برای دانش آموزان نیازمند جمع آوری می شود.

وی با اشاره به پوشش ۳۰ هزار دانش آموز و هفت هزار دانشجو توسط کمیته امداد امام خوزستان اضافه کرد: بیش از ۳۰۰ هزار نیکوکار و خیر در این استان با کمیته امداد در زمینه های درمان، ایتام و محسنین، جهیزیه، مسکن و سایر طرح های مشارکتی همکاری دارند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی خوزستان در پایان افزود: برگزاری این چنین جشن هایی در احیای سنت حسنه انفاق و نیکوکاری، علاوه بر اینکه انجام تکلیف شرعی و اجتماعی است، تأثیر به سزایی در راستای خدمات نظام به طبقه محروم و نیازمندان جامعه دارد.

به گزارش مهر، آئین نواختن زنگ عاطفه ها با حضور مدیرکل کمیته امداد خوزستان، معاون توسعه نیروی انسانی استانداری، رئیس سازمان دانش آموزی استان، معاون نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش و تعدادی از مسئولان آموزش و پرورش و کمیته امداد و دانش آموزان برگزار شد.

کد خبر 3784196

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha