۱۲ مهر ۱۳۹۵، ۱۶:۵۴

گنادی گاتیلوف:

اتهام حمله به بیمارستان ها توسط روسیه در سوریه بی اساس است

اتهام حمله به بیمارستان ها توسط روسیه در سوریه بی اساس است

معاون وزیر خارجه روسیه اتهامات وارده بر مسکو مبنی بر حمله به بیمارستان ها و کاروان های امدادی در سوریه را بی اساس و مغرضانه خواند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، معاون وزیر خارجه روسیه امروز در اظهاراتی اتهامات وارده به مسکو درباره حمله به بیمارستان ها در سوریه را بی اساس خواند.

«گنادی گاتیلوف» معاون وزیر خارجه روسیه در سخنانی اظهار داشت: بمباران بیمارستان ها و یا کاروان های امدادی در راستای منافع روسیه نیست.

وی ادامه داد: ما با سازمان ملل و سوریه مدت ها برای رسیدن به این هدف رایزنی و تلاش کردیم؛ لذا اهتمام لازم را برای تسهیل حرکت کاروان امدادی به شهرِ در محاصره حلب به انجام رساندیم.

معاون وزیر خارجه روسیه تصریح کرد: بر این اساس، تمامی اتهامات علیه مسکو درخصوص حمله به بیمارستان ها، مدارس و کاروان های کمک رسان را بی اساس و مغرضانه می دانیم.

لازم به ذکر است، در مواردی که ارتش و نیروهای مردمی سوریه و یا روسیه به پیشرفت هایی در محاصره تروریست ها در سوریه دست می یابند؛ محور غربی- عبری- عربی با اقدام رسانه ای هم زمان به اقداماتی از قبیل اتهام زنی به سوریه یا روسیه در خصوص هدف قرار دادن غیرنظامیان روی می آورند.

کد خبر 3786365

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha