۱۲ مهر ۱۳۹۵، ۲۲:۱۵

نماینده ولی فقیه در استان سمنان:

بیکاری جوانان عمده مشکلات استان سمنان است

بیکاری جوانان عمده مشکلات استان سمنان است

سمنان - نماینده ولی فقیه در استان سمنان با اشاره به وجود ظرفیت های بسیار بالای صنعت، گردشگری، معدن، تجارت و کشاورزی در این استان، گفت: بیکاری جوانان عمده مشکلات این خطه است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید محمد شاهچراغی شامگاه دوشنبه در دیدار با وزیر اقتصاد و دارایی کابینه یازدهم در محل دفتر خود با اشاره به مشکلات اقتصادی استان سمنان، بیان داشت: امروز استان دارای جوانان تحصیل کرده فراوان با توانمندی های بسیاری است که بیکاری مهمترین مشکلشان محسوب می شود.

وی با بیان اینکه مشکلات اقتصادی در همه کشور است و مختص به سمنان نیست، افزود: این استان دارای داشته های فراوانی است اما مشکلاتی نیز در این استان وجود دارد که فقر، بیکاری و مشکلات فراوان مالی در زمره این مسائل هستند لذا باید به فکر رفع مشکلات مردم بود.

امام جمعه سمنان بیان داشت: نظام اسلامی و انقلاب، از آنِ مردم و مستضعفان است لذا مسئولان باید بکوشند تا شرایط زندگی را برای مردم و اقشار متوسط جامعه تسهیل کنند.

آیت الله شاهچراغی در بخش دیگری از سخنان خود، بیان داشت: امروز در نظام مقدس جمهوری اسلامی که به دست مردم و با رهبری امام راحل(ره) به پیروزی رسید، نکته مهم، خدمت به مردم اصل و اساس محسوب می شود، و مسئولان باید توجه داشته باشند که پست ها یک روز تمام می شوند و ابدی نیستند.

وی افزود: روزی که وزیر اقتصاد پشت میز خود نشست، کشور با فقر مالی روبرو بود و زیر بار سنگینی بود که با وجود تمام حملات و با سعه صدر بار مسئولیت را به دوش کشیده اند و امیدواریم با تدابیر دولت بتواند با مدیریت درست بخشی از مشکلات اقتصادی کشور را برطرف سازد و شاهد شکوفایی و رونق اقتصادی بیشتر در کشور باشیم چرا که نظام اسلامی ایران دارای مسئولان توانمندی است که می توانند برای مردم اقدامات در خور و شایسته ای را صورت دهند.

کد خبر 3786548

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha