۱۴ مهر ۱۳۹۵، ۹:۲۱

مدیرعامل بنیاد فرهنگی حضرت مهدی خبر داد:

تالیف ۲۲۰ عنوان کتاب با موضوع مهدویت

تالیف ۲۲۰ عنوان کتاب با موضوع مهدویت

یزد ـ مدیرعامل بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) از تالیف ۲۲۰ عنوان کتاب با موضوع مهدویت توسط فارغ التحصیلان بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمود متوسل سه شنبه شب در نشست شورای سیاستگذاری مهدویت در یزد با اشاره به اینکه بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) فعالیت خود را از سال ۱۳۷۹ آغاز کرد، اظهار داشت: از آن سال تعداد زیادی از این بنیاد فارغ التحصیل شده اند و بالغ بر ۲۲۰ مورد تالیفات از آنها با محوریت مهدویت نیز به چاپ رسیده است.

وی با اشاره به اینکه به دلیل شرایط خاص فرهنگی، پیش از تاسیس بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج)، منابع مناسبی برای عامه مردم در مورد مهدویت وجود نداشت، عنوان کرد: این بنیاد توانست خلأهای موجود در این حوزه را برطرف کند.

متوسل با اشاره به اینکه بعد از انقلاب هیچ مجموعه ای کار مهدویت را در قالب ملی دنبال نکرد، بیان داشت: موضوع مهدویت معمولا به صورت منطقه ای و محلی توسط برخی علما و صاحب نظران پیگیری می شد.

مدیرعامل بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) با اشاره به اینکه ولایت فقیه ولایت به نیابت از امام زمان(عج) است، گفت: طبیعی است که اگر ولایت امام زمان(عج) به نحو درست تبیین نشود، همواره موضوع ولایت فقیه مورد سئوال و شبهه قرار می‌گیرد.

متوسل تصریح کرد: با منابع، برنامه‌ها و دوره‌های آموزشی که توسط بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) برگزار می‌شود، به سئوالات، ابهامات و شبهات موجود در حوزه مهدویت به درستی پاسخ داده شود.

کد خبر 3787767

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha