۱۶ مهر ۱۳۹۵، ۷:۵۱

حادثه ۲ مصدوم به همراه داشت

آتش‌سوزی پالایشگاه شاهرود مهار شد/ پایان جدال ۵ ساعته با حریق

آتش‌سوزی پالایشگاه شاهرود مهار شد/ پایان جدال ۵ ساعته با حریق

شاهرود - مدیرعامل آتش‌نشانی و امداد و نجات شهرداری شاهرود از مهار آتش‌سوزی پالایشگاه نفت این شهر پس از پنج ساعت زبانه کشیدن آتش خبر داد.

علیرضا محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر ضمن تائید مهار شدن شعله های مهیب آتش در پالایشگاه شاهرود، گفت: این آتش سوزی از ساعت ۲:۳۰بامداد جمعه آغاز و تا ۷:۳۰ درجریان بود که خوشبختانه با تلاش یگان اطفای حریق این پالایشکاه و آتش نشانی شاهرود، شعله های آتش مهار شد.

وی افزود: تلاش برای مهار آتش به دلیل باد و وجود میعانات گازی ساعت ها به طول انجامید و با فروکش کردن شعله ها می توان بررسی درباره علت حادثه آغاز کرد.

مدیرعامل آتش نشانی و خدمات ایمنی شاهرود همچنین گفت: ۳۰نیروی آتش نشان با شش خودرو از سه ایستگاه در کنار پرسنل اطفای حریق پالایشگاه و خطوط لوله و پخش فرآورده های نفتی شاهرود این آتش سوزی مهیب را مهار کردند.

محمدی بیان داشت: حضور ماموران آتش نشانی و مسئولان شاهرود در مکان به موقع بود اما اطفای آتش سوزی حاصل از میعانات گازی و فرآورده های نفتی امری بسیار دشوار بود.

وی افزود: خسارات ناشی از این حادثه در دست بررسی کارشناسان است.

سید محمد رضا هاشمی معاون استاندار و فرماندار شاهرود که در جریان روند اطفای حریق و در محل حادثه حضور داشت در این رابطه گفت: این حادثه دو مصدوم داشته است.

وی از بستری شدن مصدومان حادثه در بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود خبر داد.

فرماندار شاهرود با بیان اینکه مصدومان این آتش سوزی دچار ۲۰ و ۳۰ درصد سوختگی شده اند، ادامه داد: این مصدومان در صورت ضرورت برای ادامه روند درمانی به بیمارستان سوانح سوختگی ساری اعزام می شوند.

بنابراین گزارش، هنوز جزئیات خسارات ناشی از این آتش سوزی مهیب گزارش نشده اما شاهدان عینی از رؤیت شعله های آتش تا شعاع ۱۲کیلومتری از محل حادثه خبر می دادند.

فرماندار، معاون فرماندار شاهرود، مدیرعامل آتش نشانی، مدیرمنطقه پخش فرآورده های نفتی، اعضای ستاد بحران فرمانداری و نیروهای امدادی در محل حادثه حضور داشتند.

کد خبر 3789308

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • reza razavi ۰۹:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۶
      0 0
      به نظر من کاسه ی زیر نیم کاسه ای هست در این آتیش سوزی های پی در پی فقط میخوان به این دولت صدمه بزنن به هر دلیلی
    • امیر ۱۹:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۶
      0 0
      اونجا ایمنیش در حد صفره خودم شاغل اونجا بودم.اصلأ یگان آتش نشانی نداره حقوق کارگر رو ندی همین میشه.
    • ﻣﺼﻄﻔﯽ ۲۱:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۶
      0 0
      ﺍﯾﻦ ﻭﺍﺣﺪ ﭘﺎﻻﯾﺸﮕﺎﻫﯽ ﻫﯿﭽﮕﻮﻧﻪ ﻣﺴئﻮﻝ ﺍﯾﻤﻨﯽ ﻧﺪﺍﺷﺘﻪ ﻭ ﻣﻦ ﺧﻮﺩﻡ ﻓﻘﻂ ۱ﺭﻭﺯ ﺍﻭﻧﺠﺎ ﮐﺎﺭ ﮐﺮﺩﻡ ﻭ ﭼﻮﻥ ﺗﺠﺮﺑﻪ ﮐﺎﺭ ﭘﺎﻻﯾﺸﮕﺎﻫﯽ ﺩﺍﺷﺘﻢ ﺑﺎ ﺩﯾﺪﻥ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﺩﺳﺘﮕﺎﻫﺎ ﺑﺪﻭﻥ ﻫﯿﭻ ﺍﯾﻤﻨﯽ ﺍﺯﺷﻮﻥ ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﻣﯿﺸﻪ ﺳﺮﯾﻊ ﺗﺮﮎ ﮐﺎﺭ ﮐﺮﺩﻡ ﭼﻮﻥ ﻣﯿﺪﻭﻧﺴﺘﻢ ﯾک ﺭﻭﺯ ﺍﻭﻧﺠﺎ ﯾﻪ ﺍﺗﻔﺎﻗﯽ ﻣﯿﺎﻓﺘﻪ ﮐﻪ ﻣﺘﺄﺳﻔﺎﻧﻪ ﺍﻓﺘﺎﺩ
    • مجتبی ر ۲۱:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۶
      0 0
      نداشتن ایمنی در این واحد باعث اتش سوزی شده است زیرا من خودم به شخصه چندین روز در این واحد کار کرده ام و از نزدیک شاهد عملکرد این شرکت بوده ام