۱۸ مهر ۱۳۹۵، ۱۳:۲۷

بهتاش صناعی‌ها مستند ساخت

ماجراهای آقای نادری و دیپلماسی شکست‌ناپذیرش!

ماجراهای آقای نادری و دیپلماسی شکست‌ناپذیرش!

بهتاش صناعی‌ها در جدیدترین فعالیت سینمایی خود مستند «دیپلماسی شکست‌ناپذیر آقای نادری» را به طور مشترک با مریم مقدم ساخته است.

بهتاش صناعی‌ها کارگردان مستند سینمایی «دیپلماسی شکست‌ناپذیر آقای نادری» که این فیلم را به طور مشترک با مریم مقدم کارگردانی کرده است در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: به تازگی صداگذاری این فیلم توسط حسین قورچیان آغاز شده و تا چند هفته دیگر ادامه خواهد داشت، همچنین حمیدرضا فطوره چیان به زودی کار اصلاح رنگ و نور فیلم را در استودیو «ضدنور» آغاز می کند و احتمالا فیلم ظرف دو ماه آینده آماده نمایش می شود.

وی درباره اولین نمایش فیلم خود توضیح داد: یک نسخه از فیلم را بدون صداگذاری و اصلاح رنگ تحویل دبیرخانه جشنواره «سینما حقیقت» داده ام و باید منتظر نظر هیات انتخاب و بازبینی بمانم.

صناعی‌ها درباره موضوع فیلم «دیپلماسی شکست ناپذیر آقای نادری» گفت: این فیلم درباره مردی است که می خواهد یک تنه در جهان و بین ایران و آمریکا صلح ایجاد کند و برای رسیدن به این هدف سال ها تلاش کرده است.

به گفته وی، اهمیت این فیلم در انتشار نگاه صلح طلبانه مردم ایران است.

کارگردان فیلم «احتمال باران اسیدی» در پایان گفت: امیدوارم که جشنواره های وطنی ظرفیت نمایش یک طنز سیاسی را داشته باشند چرا که به علت مضمون فیلم، مخاطب اصلی آن مردم ایران هستند. از طرفی دیگر ما نیاز به تنوع نمایش آثار در سینمایمان هستیم و در این مسیر فیلم‌های مستند هم لازم است امکان دیده شدن داشته باشند.

این دومین همکاری مشترک بهتاش صناعی ها و مریم مقدم بعد از فیلم «احتمال باران اسیدی» است که موفق به کسب جوایز متعددی در جشنواره های داخلی و خارجی شده و از پرفروش ترین فیلم های گروه «هنر و تجربه» هم بوده است.

کد خبر 3790358

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha