۱۷ مهر ۱۳۹۵، ۱۴:۱۰

مدیر عامل شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران:

تجهیز ناوگان ریلی قطار حومه ای تهران-گرمسار در حال انجام است

تجهیز ناوگان ریلی قطار حومه ای تهران-گرمسار در حال انجام است

ورامین-مدیر عامل شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران گفت:تأمین و تجهیز ناوگان ریلی مسیر قطار حومه ای تهران- گرمسار همزمان با انجام خطوط ریلی در جریان بوده و این روند ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن پورسیدآقایی صبح شنبه در حاشیه افتتاح فاز نخست پل امام رضا(ع) در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه اظهار داشت: شرکت راه آهن در طول مسئولیت اجرای پروژه قطار حومه ای تهران- گرمسار عملکرد مطلوبی را داشته است.

مدیر عامل شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران افزود: مسئولیت راه اندازی قطار حومه ای تهران-گرمسار در سال گذشته به شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران واگذار شد و در طول یکسال و نیم گذشته، به اندازه سال های قبل از آن عملیات عمرانی در این پروژه انجام شده است.

وی با اشاره به احداث پل در نقاط مختلف پروژه قطار حومه ای تهران- گرمسار ادامه داد: بر اساس پیش بینی ها به عمل آمده، سه پل در محدوده تهران و دو پل در ورامین احداث می شود.

پورسیدآقایی متذکر شد: فاز نخست پل امام رضا(ع) با تلاش های صورت گرفته به بهره برداری رسید و عملیات عمرانی زیرگذر ۱۵ خرداد نیز آغاز شده است.

مدیر عامل شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران یادآور شد: تأمین و تجهیز ناوگان ریلی مسیر قطار حومه ای تهران- گرمسار همزمان با انجام خطوط ریلی در جریان بوده و این روند ادامه دارد.

وی بیان داشت: با دو خط در نظر گرفته شده برای مسیر قطار حومه ای تهران-گرمسار، مردم این منطقه می توانند به راحتی به سمت تهران حرکت کنند.

کد خبر 3790360

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha