۱۷ مهر ۱۳۹۵، ۲۱:۰۳

در لیگ دسته ۲ فوتبال کشور؛

تیم آبی‌پوشان اردبیل در بازی خانگی متوقف شد/۴ تساوی در ۵ هفته

تیم آبی‌پوشان اردبیل در بازی خانگی متوقف شد/۴ تساوی در ۵ هفته

اردبیل – چهارمین تساوی تیم فوتبال آبی‌پوشان اردبیل در هفته پنجم لیگ دسته ۲ فوتبال کشور رقم خورد تا این تیم همچنان لقب رکورددار تساوی‌ از ابتدای لیگ را یدک بکشد.

به گزارش خبرنگار مهر، در این بازی که عصر شنبه در استادیوم تختی اردبیل برگزار شد، تیم آبی پوشان اردبیل به مصاف تیم داماش گیلان رفت که این دیدار در نهایت به تساوی بدون گل رسید.

تیم آبی پوشان که از مجموع بازی های قبلی خود سه تساوی و یک برد را کسب کرده بود، در این دیدار به دنبال برد در بازی خانگی و صعود به رده بالای جدول بود اما تیم حریف یعنی داماش گیلان این اجازه را به بازیکنان اردبیلی نداد.

تیم اردبیلی که نیمکت خود را برای این بازی به جمال پیله ور سپرده بود، بازی هجومی را در دستور قرار داد ولی تلاش یاران آبی پوشان به گل منتج نشد تا همچنان این تیم به همراه تیم پتروکیان شوشتر رکورددار تساوی در لیک دسته دو باشند.

این تیم در بازی امروز خود بازی خوبی در هر دو نیمه به نمایش گذاشت اما شاگردان پلیه ور نتوانستند از فرصت های به دست آمده برای گلزنی و پیروزی در بازی خانگی نهایت استفاده را ببرند.

البته در آنسوی میدان نیز تیم داماش گیلان در این بازی نمایش فکورانه ای داشت و با بازی قدرتمند خود نشان داد که برای برد و صعود به صدر جدول تلاس می کند.

این تیم در طول ۹۰ دقیقه ضمن بستن روزنه های دفاعی، اجازه خودنمایی به یاران آبی پوشان نداد، ضمن اینکه در طول بازی حملات خطرناکی را نیز روی دروازه تیم اردبیل ایجاد کردند.

با این تساوی تیم آبی پوشان مجموع امتیازات خود را به هفت رساند تا همچنان در رده پنجم جدول دوازده تیمی گروه دوم لیگ دسته دو بایستند و چشم به هفته های آینده داشته باشند.

این تیم ابتدای فصل را با سرمربیگری آصف نمازاف جمهوری آذربایجان شروع کرده بود اما این مربی به دلیل عدم ارائه مدرک لازم مربیگری نتوانست اجازه فعالیت در لیگ را کسب کند.

تیم آبی پوشان اردبیل در هفته آینده این رقابت ها مهمترین و رقابتی ترین بازی فصل خود را در بندرعباس و در مصاف با شهرداری این شهر با سرمربیگری محمد ربیعی برگزار خواهد کرد.

ربیعی سرمربی جوان و جویای نام تیم شهرداری بندرعباس پیش از این به مدت سه فصل به عنوان سرمربی تیم شهرداری اردبیل که امروز نام خود را به آبی پوشان تغییر داده، فعالیت داشته و سه سال قبل تیم شهرداری اردبیل را از لیگ دسته دو به لیگ دسته یک هدایت کرده بود.

کد خبر 3790773

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha