۲۱ مهر ۱۳۹۵، ۱۱:۲۷

دیوید آلبرایت:

دولت اوباما پنهان کاری درباره برجام را ادامه می دهد

دولت اوباما پنهان کاری درباره برجام را ادامه می دهد

بنیانگذار اندیشکده علوم و امنیت بین الملل در اظهاراتی مدعی ادامه سیاست پنهان کاری دولت آمریکا در قبال توافق هسته ای با ایران شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ویکلی اِستَندارد، بنیانگذار اندیشکده علوم و امنیت بین الملل (ISIS) در نشستی، دولت «باراک اوباما» رئیس جمهور آمریکا را به تداوم سیاست مخفی کاری در قبال توافق هسته ای ۱۴ جولای سال ۲۰۱۵ با ایران موسوم به «برجام» متهم کرد.

«دیوید آلبرایت» رئیس و بنیانگذار اندیشکده علوم و امنیت بین الملل در نشستی که در دانشگاه «جرج واشنگتن» درباره توافق هسته ای ایران و گروه ۱+۵ برگزار شد، مدعی شد: دولت اوباما مخفیانه به ایران اجازه ذخیره مقادیر قابل توجهی از اورانیوم در اشکال مختلف را داده است که فراتر از سقف مورد توافق در برجام است.

بنیانگذار اندیشکده علوم و امنیت بین الملل ادعاهای خود را این گونه ادامه داد: دولت آمریکا همیشه به من می گوید که اعداد را فراموش کرده است؛ اما به عقیده من آن ها از انتشار اطلاعات مربوطه ناخرسند هستند.

وی در ادامه افزود: ممکن است ایران چندین تُن پسماند (اورانیوم با درجه غنای پائین) را در تأسیسات هسته ای خود نگهداری کند، اما دولت آمریکا از افشای این مقدار خودداری می کند.

کد خبر 3794118

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha