۲۱ مهر ۱۳۹۵، ۱۳:۱۸

همزمان با عاشورای حسینی صورت پذیرفت؛

سفر رییس جمهور به قبله تهران/حضور روحانی در میان عزاداران حسینی

سفر رییس جمهور به قبله تهران/حضور روحانی در میان عزاداران حسینی

شهرری-رییس جمهور همزمان با عاشورای حسینی به قبله تهران سفر کرد و ضمن زیارت حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) در جمع عزاداران شهرری حاضر شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم عزاداری سید و سالار شهیدان در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) یک میهمان ویژه داشت و رییس جمهور در روز عاشورا در جمع عزاداران حسینی در شهرری حاضر شد.

حجت الاسلام حسن روحانی صبح چهارشنبه و همزمان با عاشورای حسینی به همراه جمعی از مسئولان دولتی به شهرستان ری سفر کرد تا در مراسم عزاداری و سوگواری حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) شرکت کند.

رییس جمهور در بدو ورود به شهرستان ری مورد استقبال آیت الله محمدی ری شهری تولیت آستان مقدس حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)، سید حسین هاشمی استاندار تهران و هدایت الله جمالی پور معاون استاندار و فرماندار ویژه ری قرار گرفت.

روحانی پس از ورود به قبله تهران به زیارت حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) رفت و سپس در جمع عزاداران حسینی در شهرری حاضر شد و در روز عاشورا به عزاداری پرداخت.

رییس جمهور نیز به مانند سایر عزاداران حسینی در روز عاشورا در سوگ شهادت سید و سالار شهیدان به سینه زد و اشک ماتم ریخت.

مردم استان تهران از نقاط دور و نزدیک در روز عاشورا خود را به قبله تهران رسانده بودند و به همراه رییس جمهور در مراسم عزاداری و سوگواری سید و سالار شهیدان شرکت کردند.

محمد نهاوندیان رییس دفتر رییس جمهور نیز روحانی را در جمع عزاداران حسینی در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) همراهی می کرد.

گفتنی است حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) در روز عاشورای حسینی میزبان مردمی است که از نقاط مختلف استان تهران خود را به قبله تهران رسانده اند.

کد خبر 3794187

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha