۲۳ مهر ۱۳۹۵، ۱۴:۱۶

امام جمعه عسلویه:

امنیت مطلوبی در شهرستان عسلویه برقرار است

امنیت مطلوبی در شهرستان عسلویه برقرار است

بوشهر - امام جمعه عسلویه گفت: با تلاش دستگاه‌های امنیتی و نیروهای نظامی و انتظامی، امنیت مطلوبی در شهرستان عسلویه برقرار است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سید علی هاشمی‌نژاد در خطبه‌های امروز نماز جمعه عسلویه ضمن تسلیت به مناسبت شهادت امام حسین(ع) و یاران باوفایش اظهار داشت: عزاداران حسینی حضوری گسترده در مجالس و مراسم و برنامه‌های دهه اول محرم در شهرستان عسلویه داشتند که بیانگر عشق و ارادت مردم به اهل بیت(ع) است.

وی اضافه کرد: امام حسین(ع) در روز عاشورا نصیحت‌هایی به دشمنانش داشت و فرمودند «دنیا محل گذر است و چشم به دنیا نداشته باشید»؛ اما نصایح حضرت در دشمنانش اثر نکرد زیرا شکم‌هایشان از حرام پر شده بود.

امام جمعه عسلویه خاطرنشان کرد: امام حسین(ع) فرمودند «اگر دنیا بهاء داشت انبیاء الهی برای جاودانه شدن در دنیا سزاوارتر بودند زیرا آنان به قضا و قدر الهی هم راضی‌تر بودند».

وی با گرامیداشت سالروز شهادت پنجمین شهید محراب شهید اشرفی اصفهانی، بیان کرد: ایشان از علمای بزرگوار و امام جمعه و نماینده امام خمینی(ره) در کرمانشاه بود که توسط منافقین کوردل به شهادت رسید.

هاشمی‌نژاد با اشاره به روز پیوند اولیاء و مربیان، ادامه داد: این روز نامگذاری شده تا والدین به آن توجه داشته باشند و برای پیشرفت تحصیل و تربیت فرزندان ارتباط خوبی با مدارس معلم و مربی داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه والدین باید به مدرسه سرکشی کنند، افزود: اینطور نباشد که مدت‌ها بگذرد و از از حال و احوال فرزندان در مدرسه بی‌خبر باشند؛ معلمین و مربیان هم باید به بحث تعلیم و تربیت دینی و آموزش آموزه‌های دینی اهتمام بیشتر داشته باشند. 

امام جمعه عسلویه همچنین با گرامیداشت سالروز شهادت شهید شوشتری و شهدای وحدت در سیستان و بلوچستان، گفت: در این حادثه تروریستی که به دست مزدوران استکبار انجام شد، شهید شوشتری و محمدزاده و جمعی از مردم شیعه و سنی به شهادت رسیدند که این حرکت لکه ننگی بر دامن آمریکا است. 

وی افزود: از تلاش‌های نیروهای اطلاعاتی و امنیتی و انتظامی که موفق شدند جلوی حوادث تروریستی در عزاداری‌ها را بگیرند و باهوشیاری تیم تروریست‌های خارجی را قبل از هر حمله‌ای شناسایی و دستگیر کنند تشکر می‌کنیم.

هاشمی‌نژاد افزود: در شهرستان عسلویه نیز که حساسیت خاص خود را دارد، نیروهای امنیتی و انتظامی و بسیج  امنیت خوبی برای مراسم عزاداری فراهم کردند و فضای آرام خوب و امنی برقرار شد که مردم با آرامش عزاداری کنند.

وی با تقدیر از تلاش همه دست اندرکاران تامین امنیت در شهرستان عسلویه، گفت: واقعا تلاش کردند و شاید بخشی از تلاش های این عزیزان به چشم نیاید اما شبانه‌روز برای تامین امنیت مردم زحمت می‌کشند که قابل تقدیر است. از وزارت اطلاعات نیروی انتظامی و بسیج و سپاه تشکر می‌کنم.

کد خبر 3795045

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha