۲۴ مهر ۱۳۹۵، ۱۹:۵۹

در هفته ششم لیگ فوتبال دسته ۲ کشور؛

تیم آبی‌پوشان اردبیل در بازی حساس مغلوب شهرداری بندرعباس شد

تیم آبی‌پوشان اردبیل در بازی حساس مغلوب شهرداری بندرعباس شد

اردبیل – تیم آبی‌پوشان اردبیل در هفته ششم لیگ فوتبال دسته دو کشور و در دیداری حساس به مصاف تیم شهرداری بندرعباس رفت و با باخت مقابل این تیم اولین شکست فصل خود را متحمل شد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم آبی پوشان که پیش از این با چهار تساوی و یک برد به عنوان رکورددار تساوی در لیگ شناخته می شد، عصر امروز شنبه در دیداری حساس به مصاف تیم شهرداری بندرعباس رفت و با یک گل شکست خورد.

این دیدار از این حیث حساس بود که محمد ربیعی سرمربی تیم فوتبال شهرداری بندرعباس پیش از به مدت سه سال سکان هدایت تیم شهرداری اردبیل را که امروز به عنوان آبی پوشان شناخته می شود، برعهده داشت.

علاوه بر این دو تیم آبی پوشان اردبیل و شهرداری بندرعباس تا هفته پنجم لیگ فوتبال دسته دو کشور تنها تیم های بدون شکست گروه دوم بودند و برای تداوم این رکورد پا به این دیدار حساس گذاشته بودند.

دو تیم در شرایطی امروز به مصاف هم رفتند که تیم آبی پوشان اردبیل پیش از این با چهار تساوی و یک برد و با هفت امتیاز در رده ششم جدول قرار داشت و در مقابل جنوبی شهرداری تا با سه پیروزی و دو تساوی صدرنشین این رقابت ها بود.

در این دیدار نیز تیم آبی پوشان اردبیل که سرمربی خود را از هفته قبل تغییر داده است، همچون بازی های گذشته نمایش مطلوبی نداشتند و نتوانستند دومین برد خود را در این رقابت های نزدیک کسب کنند.

در مقابل تیم شهرداری بندرعباس و شاگردان محمد ربیعی با تدارک حملات گسترده تیم آبی پوشان را تحت فشار قرار داده و سرانجام در دقیقه ۶۲ توسط فرهاد خیرخواه به گل رسید تا پیروز این دیدار باشد و با ۱۴ امتیاز از رقبای خود فاصله بگیرد.

با نتیجه تیم آبی پوشان نیز با همان هفت امتیاز بازی های قبلی با یک پله سقوط در رده هفتم قرار گرفت. این تیم در هفته هفتم رقابت های لیگ دسته دوم باید به مصاف تیم نفت نوین آبادان برود.

کد خبر 3796274

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha