۲۶ مهر ۱۳۹۵، ۱۳:۲۰

فرمانده سپاه حضرت عباس اردبیل:

ادبیات مقاومت شهدا ادبیات عاشورایی است

ادبیات مقاومت شهدا ادبیات عاشورایی است

اردبیل – فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: ادبیات مقاومت شهدا ادبیات عاشورایی است و شهدا با پیروی از این مکتب در دفاع مقدس پیروز شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، جلیل بابازاده ظهر دوشنبه در یادواره شهید اعلمی و ۱۸۴ شهید ورزشکار اردبیل تصریح کرد: شهدا جان خود را برای آب و خاک ایران فدا کردن و امروز پهلوانان زنده همان جانبازانی هستند که روی ویلچرها نشسته‌اند.

وی با یادآوری رشادت شهدا، اضافه کرد: شهدا در ۴۰ درجه زیر صفر ماهوت و ۴۰ درجه بالای صفر کوهستان‌ها جنگیدند و اروند با رشادت‌های شهدای ایران آشنا است.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان با بیان اینکه شهدا در اوج غربت و بدون هیچ چشم داشتی راهی جبهه‌های حق علیه باطل شدند، تأکید کرد: زمانی که جوانان در سرزمین خوزستان می‌جنگیدند بدون چشم داشت و برای دفاع از اسلام رفته بودند.

بابازاده تأکید کرد: امروز اگر با عزت خون ندهیم با ذلت از ما خون می‌گیرند و ادبیاتی که شهدا از آن پیروی کردند ادبیات عاشورایی بود.

وی با بیان اینکه امروز نیروهای مسلح فرزندان محرم هستند، متذکر شد: این سرزمین نیز سرزمین غیرت مردان است که اجازه تعدی به دشمن نمی‌دهد.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان با تأکید به ضرورت پیروی از ادبیات اعتقادی شهدا وظیفه امروز جوانان را تبعیت از آرمان‌های شهدا دانست و افزود: امروز شهدایی مانند اعلمی مایه افتخار استان است و این شهدا با لبیک یا حسین(ع) در مقابل کفر ایستادند.

کد خبر 3797973

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha