۲۷ مهر ۱۳۹۵، ۹:۱۳

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان:

پرونده معلم کلاله‌ای به هیئت رسیدگی تخلفات اداری ارسال شد

پرونده معلم کلاله‌ای به هیئت رسیدگی تخلفات اداری ارسال شد

گرگان- مدیرکل آموزش‌وپرورش گلستان با بیان اینکه دانش آموزان مورد ضرب و شتم قرار گرفته کلاله ای شکایتی از معلم نداشته اند، گفت: پرونده معلم به هیئت رسیدگی به تخلفات اداری ارسال شده است.

محمدرضا وطنی در گفتگو با خبرنگار مهر در رابطه باخبر پخش‌شده در فضای مجازی در رابطه با موضوع ضرب و شتم پنج دانش‌آموز کلاله‌ای اظهار کرد: روز شنبه در پی ارسال هیئتی برای بررسی به شهرستان کلاله متوجه شدیم قضیه ازاین‌قرار بوده که تعدادی دانش‌آموز شلوغی و شیطنت می‌کنند و معلم کلاس مجاور به آن‌ها تذکر می‌دهد که این تذکر همراه با تنبیه آرام پشت گردنی بوده است.

وی افزود: برخی خبرهایی که در آن گفته می‌شد این تنبیه به دلیل مسائل اعتقادی بوده از پایه کذب بوده است، حتی معلم از دانش آموزان خواسته است تا احترام و حرمت این ماه را نگه‌دارند.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان گلستان با بیان اینکه این پرونده شاکی نداشته، گفت: تنها یکی از دانش آموزان شکایت کرده بود که شکایت خود را پس گرفت.

وطنی تصریح کرد: معلم خاطی از مدرسه مذکور به مدرسه دیگری منتقل شده و پرونده وی برابر قوانین و مقررات، به هیئت رسیدگی به تخلفات اداری ارسال شده است.

شایان ذکر است چندی پیش خبری در رسانه های مجازی منتشر شد مبنی بر این که یک معلم در شهرستان کلاله اقدام به ضرب و شتم دانش آموزان کرده است. این مساله با عکس العمل کاربران فضای مجازی و برخی رسانه های استان مواجه شد.

کد خبر 3798475

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha