۲۷ مهر ۱۳۹۵، ۱۶:۵۸

استاندار قزوین:

۴۰۰ میلیارد تومان به صنعتگران قزوین پرداخت شده است

۴۰۰ میلیارد تومان به صنعتگران قزوین پرداخت شده است

قزوین- استاندار قزوین گفت: در اجرای طرح سامانه بهین یاب تاکنون ۴۰۰ میلیارد تومان به بیش از ۲۹۰ واحد صنعتی استان پرداخت شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، فریدون همتی عصر سه شنبه در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید که در مهمانسرای استانداری قزوین برگزار شد اظهارداشت: بیش از ۹۵ درصد پروژه های معرفی شده به بانکها مورد بررسی قرار گرفته و به مرحله پرداخت رسیده است.

وی گفت: خوشبختانه فضای جدیدی در استان قزوین ایجاد شده تا بتوانیم مشکلات واحدهای صنعتی استان را برطرف کنیم و حضور دکتر سیف رئیس کل بانک مرکزی کشور به عنوان معین استان در طرح اقتصاد مقاومتی  بهترین فرصت برای حل مشکلات صنعتی است.

استاندار قزوین تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم در مجموع مشکلات ۱۰۰۰ واحد صنعتی استان را با کمک دولت حل کنیم و خوشبختانه تاکنون ۲۹۰ واحد توانسته اند بیش از ۴۰۰ میلیارد تومان تسهیلات دریافت کنند.

همتی بیان کرد: ۶۱۵ واحد صنعتی در استان تعطیل شده که ۱۲۶ واحد آن زیر ۱۰ نفر نیرو دارند که برای تعیین تکلیف این واحدها نیز ۱۵ روز فرصت پیش بینی کرده ایم و باید مدیران به آن پاسخ دهند.

سایت بهین یاب دو هفته فعال شود

وی از قائم مقام وزیر صنعت خواست با فعال شدن سایت بهین یاب به مدت دو هفته زمینه ثبت نام واحدهای معدنی، گردشگری، واحدهای بزرگ و جا مانده را نیز فراهم کنند.

استاندار ضمن تشکر از همکاری مدیران بانکها در پرداخت تسهیلات گفت: هیچ مانعی در استفاده از تسهیلات بانکی نداریم و با برداشته شدن محدودیت پرداخت و حمایت دکتر سیف انتظار داریم کمی همت کنند تا بتوانیم از این فرصت استثنایی برای حل مشکلات واحدهای صنعتی کوچک و متوسط استفاده کنیم.
   

کد خبر 3799430

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha