۱ آبان ۱۳۹۵، ۱۴:۵۲

رئیس ستاد مرکزی راهیان نور کشور مطرح کرد:

اردوهای راهیان نوردراین تهاجم فرهنگی معجزه است/دفاع مقدس کلیدوحدت

اردوهای راهیان نوردراین تهاجم فرهنگی معجزه است/دفاع مقدس کلیدوحدت

کرمانشاه- رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کشور اردوهای راهیان نور را در هجمه های فرهنگی امروزه، معجزه دانست.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار سرتیپ بهمن کارگر، امروز شنبه در شورای سیاست‌گذاری راهیان ‌نور کشور، راهیان نور را یکی از حرکت های بزرگ فرهنگی دانست که با همدلی و همکاری نیروهای مسلح، دولت و مردم انجام می شود.

وی افزود: اردوهای فرهنگی راهیان نور به قدری گسترده و وسیع است که همه اقشار و سلایق را در خود جای می دهد.

رئیس ستاد مرکزی راهیان نور کشور با اشاره به اینکه امنیت کنونی کشور، مرهون جانفشانی و خون شهداست گفت: دفاع مقدس کلید وحدت کشور است.

  وی با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری در خصوص دفاع مقدس گفت: ایشان فرمودند   «ما در دفاع مقدس متوجه شدیم و فهمیدیم می‌توانیم روی پای خودمان بیاستیم» و این ما می توانیم را ما ما مدیون امام راحل، شهدا و رزمندگان هشت سال دوران دفاع مقدس هستیم.

سردار کارگر، راهیان نور را در شرایط کنونی که مورد تهاجم بسیاری از هجمه های فرهنگی هستیم، یک معجزه دانست.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس از بازدید حدود ۶ میلیون نفر از مناطق عملیاتی راهیان نور غرب و شمال غرب کشور طی سال گذشته خبر داد و گفت: در این زمینه مسئولین استان کرمانشاه نیز همت زیادی به خرج دادند.

وی در پایان با اشاره به فرمایشات رهبری و بیان اینکه جنگ در استان کرمانشاه آغاز شد و در این استان پایان یافت، گفت: مردم این منطقه ایستادگی کردند و در موضوع مقابله با ضد انقلاب نیز در خط مقدم مقاومت بودند.

لازم به ذکر است، سردار کارگر در این نشست با اهدای لوح تقدیر از خدمات اسدالله رازانی استاندار کرمانشاه، سردار بهمن ریحانی فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه، سرهنگ پاسدار مجتبی بیاتی، معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه و سرهنگ پاسدار مراد علی محمدی مدیرکل حفظ آثار ونشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمانشاه به خاطر خدمات در حوزه راهیان نور قدردانی کرد.

کد خبر 3802726

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha