۴ آبان ۱۳۹۵، ۱۴:۲۲

از ۲۴ تا ۲۸ آبان در مصلای تهران؛

اولین نمایشگاه تخصصی پخش و فروش کتاب برگزار می‌شود

اولین نمایشگاه تخصصی پخش و فروش کتاب برگزار می‌شود

اولین نمایشگاه تخصصی پخش و فروش کتاب، همزمان با هفته کتاب از ۲۴ تا ۲۸ آبان ماه در شبستان مصلای امام خمینی(ره) تهران برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ستاد خبری این نمایشگاه، در این رویداد فرهنگی و اقتصادی صرفاً کتابفروشان (در اشکال سنتی و جدید) و موزعان و پخش‌کنندگان کتاب و صنایع و خدمات وابسته به پخش و فروش کتاب حضور خواهند داشت.

این نمایشگاه علاوه بر اینکه محمل مناسبی برای تعاملات میان فعالان عرصه پخش و فروش صنعت  نشر فراهم می‌کند، جاذبه لازم را برای دو حلقه دیگر نشر یعنی تولیدکننده (ناشران) و مصرف‌کننده (استادان دانشگاه، دانشجویان، پژوهشگران، عموم مردم و...) خواهد داشت.

هدف غایی نمایشگاه، تکرار بستر فروشگاهی نیست و  همان‌طور که از عنوان آن برمی‌آید، رویکردی تخصصی را مدنظر قرار داده است، هرچندکه امکان فروش را صرفاً برای کتابفروشان حاضر در نمایشگاه منع نمی‌کند و قصد دارد فرصت حضور در نمایشگاه را برای کتابفروشان و پخش‌کنندگان کتاب که تاکنون دسترسی کمتری به این امکان داشته‌اند، فراهم آورد.

حسین صفری دبیر اولین نمایشگاه تخصصی پخش و فروش کتاب است که پیش از این در دوره‌های متعددی از نمایشگاه‌های مختلف فرهنگی و کتاب، مسئولیت‌های اجرایی و حضور داشته است.

اولین نمایشگاه تخصصی پخش و فروش کتاب، با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی، مشارکت مصلای تهران و حمایت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود و بسترها و مجاری مهمی را برای همکاری و تعامل با نهادهای صنفی در حوزه نشر تعریف کرده است که جزئیات بیشتر آن متعاقباً اعلام خواهد شد.

کد خبر 3805846

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha