۵ آبان ۱۳۹۵، ۱۶:۰۴

دیمیتری پسکوف:

نام رئیس جمهور آتی آمریکا برای پوتین مهم نیست؛منافع روسیه مهم است

نام رئیس جمهور آتی آمریکا برای پوتین مهم نیست؛منافع روسیه مهم است

سخنگوی ریاست جمهوری روسیه در سخنانی اعلام کرد که «ولادیمیر پوتین» برای تأمین منافع مسکو با رئیس جمهور منتخب آمریکا خواه «کلینتون» باشد خواه «ترامپ» همکاری خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، سخنگوی ریاست جمهوری روسیه از اعلام آمادگی رئیس جمهور این کشور برای همکاری با همتای آمریکائی خود پس از انتخابات ۸ نوامبر خبر داد.

«دیمیتری پسکوف» سخنگوی ریاست جمهوری روسیه در این باره اعلام کرد: «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور این کشور آمادگی خود را برای همکاری با رئیس جمهور آتی آمریکا در راستای تأمین منافع مسکو اعلام کرده است؛ خواه رئیس جمهور آتی آمریکا «هیلاری کلینتون» باشد خواه «دونالد ترامپ».

سخنگوی ریاست جمهوری روسیه در ادامه تأکید کرد: برای رئیس جمهور روسیه مهم نیست چه کسی به عنوان رئیس جمهور آتی آمریکا انتخاب می شود؛ مهمترین موضوع منافع فدراسیون روسیه است.

«دیمیتری پسکوف» تصریح کرد: با توجه به منافع روسیه است که «ولادیمیر پوتین» بارها گفته است روسیه آماده مذاکره و گفتگو با سران سایر کشورها من جمله آمریکا است تا از این طریق بتواند همکاری های دوجانبه و مفیدی را گسترش داده و به رشد و شکوفائیِ دو کشور کمک کند.

وی تأکید کرد: اینکه چه کسی رئیس جمهور آینده آمریکا است، سئوال پوتین نیست؛ سئوال مردم روسیه هم نیست؛ بلکه سئوالی است که رأی دهندگان آمریکائی باید به آن پاسخ دهند.

کد خبر 3807035

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha