۵ آبان ۱۳۹۵، ۲۲:۴۶

رئیس شورای شهر اردبیل:

بارش برف خسارت سنگینی به شهر اردبیل وارد ساخت

بارش برف خسارت سنگینی به شهر اردبیل وارد ساخت

اردبیل – رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل خسارت بارش‌های اخیر برف در اردبیل را سنگین عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، ذکی اله خوشبخت شامگاه چهارشنبه در جلسه شورای شهر اردبیل با تأکید به اینکه بارش مداوم برف موجب قطعی برف و شکستن تعداد قابل‌توجهی از درختان سطح شهر شده است، متذکر شد: انتظار نمی‌رفت بارش برف تا به این حد خسارت وارد کند.

وی تصریح کرد: به دلیل تداوم بارش برف پیش‌بینی می‌شود خسارت‌ها افزایش نیز داشته باشد و با توجه به پیش‌بینی تداوم بارش برف، انتظار افزایش خسارت‌ها دور از ذهن نیست.

رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل با تأکید به برف‌روبی مداوم معابر سطح شهر و همچنین شاخه تکانی درختان ادامه داد: با این وجود تعداد نیروهای شهرداری محدود بوده و لازم است شهروندان در این مهم شهرداری را یاری کنند.

خوشبخت در عین حال به مزیت‌های بارش برف نیز اشاره کرد و گفت: هر چند اردبیل به فصل برگ‌ریزان نرسیده برف سنگین را تجربه کرد اما بارش برف می‌تواند بخشی از کمبودهای آبی را مرتفع سازد.

وی افزود: در واقع بارش برف برخی کمبودهای آب‌های سطحی و زیرزمینی اردبیل را رفع می‌کند و با توجه به میزان بارش مزایایی برای کشاورزان نیز پیش‌بینی می‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل به تداوم عملیات برف‌روبی و شاخه تکانی تأکید کرد و خواستار همکاری شهروندان در این مهم با شهرداری شد.

کد خبر 3807373

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha