۸ آبان ۱۳۹۵، ۱۰:۳۰

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زنجان:

۴۰ زن مداح در زنجان فعالیت می کنند

۴۰ زن مداح در زنجان فعالیت می کنند

زنجان- رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زنجان گفت: ۴۰ مداح خانم در زنجان فعالیت می‌کنند که اطلاعات آنها در سامانه طوبی ثبت شده است.

حجت الاسلام فیروز علی خسروی در گفتگو با خبرنگار مهر به سامانه طوبی اشاره کرد و گفت: در فاز نخست که ثبت اطلاعات مادحین بوده تاکنون ۴۵۰ نفر از مادحین اطلاعات خود را در سامانه طوبی ثبت کردند و اطلاعات ۴۰۰ نفر از مداحان معادل ۵۰ درصد تایید شده است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زنجان افزود: ۴۰ مداح خانم هم در زنجان فعالیت می‌کنند که اطلاعات آنها در سامانه طوبی ثبت شده است.

وی تاکید کرد: با اجرای این طرح پایگاه اطلاعاتی تشکل‌های مذهبی قابل‌دسترسی خواهد بود و افراد جامعه هدف می‌توانند اطلاعات خود را به‌صورت اینترنتی و حضوری در سامانه طوبی درج کنند و با تأیید در سیستم کدی را دریافت خواهند کرد و سطح مداحی افراد مشخص می‌شود.

خسروی به مزایای اجرای طرح طوبی اشاره کرد و یادآور شد: این طرح گام مهمی در ساماندهی هیئت‌های مذهبی است و بانک اطلاعاتی هیئت‌ها در دسترس خواهد بود و فعالیت‌ها هم منسجم می‌شود، همچنین اجرای این طرح در تدوین و برنامه‌ریزی فعالیت‌های فرهنگی به مسئولان کمک کرده و با اجرای این طرح فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی در استان تسریع  و کیفی سازی می‌شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زنجان گفت: فاز دوم ثبت نام تشکل ها برای مسئولین هیئت مذهبی است ولی تاکنون ثبت نام هیئت های مذهبی در سامانه تایید نشده است.

وی به سطح‌بندی در سامانه طوبی در چهار سطح اشاره کرد و گفت: این سطح‌بندی بر اساس میزان تحصیلات، سطح آگاهی و دانش در حوزه دین و تاریخ است و این افراد با تأیید در سیستم کدی را دریافت خواهند کرد و سطح مداحی افراد مشخص می‌شود.

خسروی استقبال بانوان مداح از ثبت نام در سامانه طوبی را بسیار خوب عنوان کرد.

کد خبر 3808543

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha