۸ آبان ۱۳۹۵، ۸:۵۵

پیگیری مهر

رادیوهفتی‌ها هنوز به «شما» نرسیده‌اند/ در انتظار پخش «رادیو شب»

رادیوهفتی‌ها هنوز به «شما» نرسیده‌اند/ در انتظار پخش «رادیو شب»

تیم «رادیو هفت» که قرار بود از عید غدیر با برنامه جدید «رادیو شب» روی آنتن شبکه «شما» بروند هنوز این امکان برایشان فراهم نشده است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد صوفی و منصور ضابطیان بعد از برنامه «صد برگ» در شبکه چهار پیش تولید برنامه ای برای شبکه «شما» را تدارک دیدند و قرار بود به نوعی همان «رادیو هفت» را با تغییرات اندکی و با نام «رادیو شب» به این شبکه بیاورند.

عوامل «رادیو شب» همزمان با عید غدیر در گفتگویی از همزمانی پخش برنامه خود با افتتاح شبکه «شما» خبر داده بودند و اینکه بعضی از آیتم های این برنامه نیز به تولید رسیده است با این حال هنوز این برنامه به پخش نرسیده است.

«رادیو هفت» یکی از برنامه های پربیننده سیما بود که طی پنج سال روی آنتن شبکه آموزش رفت و علاقمندان زیادی را به خود جذب کرد.

این برنامه با بهره گیری از آیتم هایی چون قصه خوانی، شعر خوانی، اجرای قطعاتی توسط خواننده های مختلف و حتی خواننده های ناآشنا و پرداختن به موضوعات ابتکاری توانست برنامه متفاوتی در میان برنامه های شبانگاهی سیما باشد اما این برنامه در دوره محمد سرافراز و با تغییر رویکردهای شبکه آموزش تعطیل شد.

کد خبر 3808638

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • محمد ۱۹:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۸
      0 0
      برنامه فوق تکراری کسل کننده است. جناب ضابطیان گویا هنر دیگری جز این برنامه تکراری ندارد چطور صدا و سیما اینهمه بودجه به ایشان میدهد؟؟ برنامه های جذابتری مثل دورهمی و خندوانه را حمایت کنید تا با ماهواره مقابله کنیم مردم پای رامبد جوان و مهران مدیری مینشینند نه ضابطیان
    • هم وطن IR ۰۹:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۰
      0 0
      بله حق با شماست برنامه هایی از جنس برنامه رادیو هفت و یا صدبرگ را مخاطبانی اهل اندیشه و تفکر توام با احساس می پسندند مخاطبانی که زندگی خود را بر اساس خرد و تعقل بنا کرده اند و در لحظه لحظه زندگی خویش از این اصل عدول نمی کنند.
    • رها IR ۱۲:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۹
      0 0
      خیلی خوبه که قسمتی از زندگی آدم بجای لودگی و خنده صرف علم و فرهنگ بشه همینه که جامعه ما این شده