۱۰ آبان ۱۳۹۵، ۱۳:۱۸

معاون درمان دانشکده علوم پزشکی آبادان:

۴۰ پزشک متخصص فعالیت خود را در جنوب غرب خوزستان آغاز کردند

۴۰ پزشک متخصص فعالیت خود را در جنوب غرب خوزستان آغاز کردند

آبادان ـ معاون درمان دانشکده علوم پزشکی آبادان از حضور و آغاز فعالیت ۴۰ پزشک متخصص جدید در جنوب غرب خوزستان (محدوده فعالیت این دانشکده) خبر داد.

عبداله خوان ‌زاده در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: این متخصصان کار خود را در رشته های مختلف در آبادان، شادگان و خرمشهر آغاز کرده اند.

وی از جراحی عمومی، زنان و زایمان، جراحی مغز و اعصاب، کودکان، بیهوشی، طب اورژانس، رادیولوژی، قلب و عروق، ارتوپدی، پاتولوژی، پوست، اورولوژی، گوش و حلق بینی، عفونی و چشم به عنوان رشته‌های تخصصی پزشکان جدیدالورود محدوده فعالیت دانشکده علوم پزشکی آبادان نام برد.

معاون درمان دانشکده علوم پزشکی آبادان با بیان اینکه برای نخستین بار یک پزشک متخصص طب هسته‌ای نیز در آبادان آغاز به کار کرده است، افزود: در کنار تخصص های یاد شده، دو پزشک فوق‌تخصص جدید نیز در رشته‌های نوزادان و خون و سرطان بالغین در آبادان خدمات‌رسانی می‌کنند.

به گفته خوان زاده در جدول توزیع پزشکان متخصص جدید در منطقه، ۱۷ پزشک متخصص در آبادان، ۱۳ پزشک در خرمشهر وهفت پزشک نیز در شادگان مشغول به کار شدند.

وی ادامه داد: این پزشکان در بیمارستان‌های دانشکده علوم پزشکی آبادان به طور تمام وقت به ارائه خدمات می پردازند.

معاون درمان دانشکده علوم پزشکی آبادان تصریح کرد: با افزوده شدن این تعداد از متخصصان جدید، جمعیت پزشکان متخصص دانشگاهی و غیردانشگاهی جنوب غرب خوزستان به ۲۵۰  پزشک بالغ می شود.

خوان زاده از افزایش پزشکان متخصص در شهرستان شادگان به عنوان یکی از اتفاقات خوب پس از حضور پزشکان جدید در منطقه نام برد و گفت: پزشکان متخصص جدید الورود فعالیت رسمی خود را حداکثر از ابتدای آذرماه آغاز می کنند.

کد خبر 3811172

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha