۱۱ آبان ۱۳۹۵، ۱۶:۲۵

سخنگوی ریاست جمهوری روسیه:

ادعاهای بی سند و مدرکِ آمریکا و انگلیس علیه مسکو بی اساس هستند

ادعاهای بی سند و مدرکِ آمریکا و انگلیس علیه مسکو بی اساس هستند

سخنگوی ریاست جمهوری روسیه ادعاهای مقامات آمریکا و انگلیس علیه کشورش را به دلیل فقدان هرگونه سند و مدرکی در این باره بی اساس خواند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، سخنگوی ریاست جمهوری روسیه امروز در اظهاراتی ادعای سازمان جاسوسی داخلی انگلیس موسوم به «اِم آی ۵» درباره رفتارهای متخاصمانه این کشور را بی اساس خواند.

«دیمیتری پسکوف» سخنگوی ریاست جمهوری روسیه در سخنان امروز خود در این باره اعلام کرد: سخنان مدیر «اِم آی ۵» نادرست است. ما با آن موافق نیستیم و بارها و بارها درباره اتهامات مربوط به حملات سایبری توضیحات مقتضی را ارائه کرده ایم.

وی تصریح کرد: سخنان «اندرو پارکر» (Andrew Parker) ، رئیس سازمان جاسوسی داخلی انگلیس، «جو بایدن» معاون رئیس جمهور آمریکا و یا هر فرد دیگری مادامیکه اسناد و مدارک مرتبط در این خصوص را به همراه نداشته باشد، غیرقابل توجیه و بی پایه و اساس است.

سخنگوی ریاست جمهوری روسیه خاطر نشان کرد: مسکو از تمامی ابزارهای موجود برای ارتقای منافع خارجی خود به شَرطی که در چارچوب قوانین بین المللی باشند، استفاده خواهد کرد.

اظهارات «دیمیتری پسکوف» در حالی بیان می شود که «اندرو پارکر» پیشتر روسیه را به بهره برداری از تاکتیک های متخاصمانه از قبیل تبیلغات، جاسوسی و یا حملات سایبری در پیشبرد اهداف سیاست خارجیِ خود متهم کرده بود.

کد خبر 3812568

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha