۱۲ آبان ۱۳۹۵، ۱۲:۲۵

کمپین کلینتون پیشتازی ترامپ در نظرسنجی‌ها را رد کرد

کمپین کلینتون پیشتازی ترامپ در نظرسنجی‌ها را رد کرد

کمپین انتخاباتی «کلینتون»نتایج جدیدترین نظرسنجی«ای بی سی نیوز» و واشنگتن پست را که حکایت از برتری «ترامپ» دارند رد کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از گاردین، کمپین انتخاباتی «هیلاری کلینتون» نامزد دموکرات های آمریکا در انتخابات ریاست جمهوری، با اعلام اینکه اقدام روز جمعه پلیس فدارل آمریکا (اف بی آی) در انجام تحقیقات جدید و انتشار ایمیل های کلینتون تاثیری منفی بر موقعیت وی نداشته نتایج نظرسنجی های جدید که حکایت از جلو افتادن «دونالد ترامپ» دارند رد کرد.

یکی از مقامات ارشد کمپین کلینتون در این باره گفت: نظرسنجی مشترک ای‌ بی‌ سی نیوز و واشنگتن پست یک نمونه بد از نظرسنجی‌ها بود. هیچ نشانه‌ای از تاثیر منفی گزارش اف‌بی‌آی بر روند کاری کلینتون مشاهده نشده است. از طرف دیگر طبق آنچه ادعا شده است ما هیچ نشانه‌ای دال بر افزایش محبوبیت ترامپ نیز مشاهده نکردیم. درست است که رقابت در روزهای پایانی فشرده و حساس‌تر شده است؛ اما نمی‌توان تصور کرد یک روز مانده به انتخابات همه معادلات یک باره برهم بخورد و ترامپ رئیس جمهور شود.

طبق نظرسنجی شبکه ای بی سی نیوز و روزنامه واشنگتن پست که روز گذشته منتشر شد، ترامپ با ۴۶ درصد آرا از مجموع افراد شرکت کننده در این نظرسنجی با یک درصد بیشتر از رقیب دموکرات خود پیشی گرفته است.

کمپین انتخاباتی کلینتون با رد نتایج این نظرسنجی اعلام کرد هیچ مدرکی دال بر افزایش محبوبیت ترامپ به چشم نمی‌خورد و ماجرای از سرگیری تحقیقات ایمیل‌ها هیچ تاثیری بر سطح محبوبیت کلینتون نداشته است.

کد خبر 3813282

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha