۱۶ آبان ۱۳۹۵، ۱۱:۳۸

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین:

کنترل کیفی فرآورده های خام دامی در استان قزوین مطلوب است

کنترل کیفی فرآورده های خام دامی در استان قزوین مطلوب است

قزوین- رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: با کنترل کیفی مستمر فرآورده های خام دامی در استان قزوین سلامت مواد غذایی مصرفی مردم را تضمین می کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، علی اکبر متقی فرد روز یکشنبه در  هنگام بازدید استاندار از آزمایشگاه مرجع کنترل کیفی مواد غذایی با منشاء دامی قزوین گفت: خوشبختانه دامپزشکی قزوین از سازمانهایی است که پس از ادغام توانست از امور تصدی گری به سمت امور حاکمیتی حرکت کند و امروز از نهادهای موفق و تاثیر گذار در حوزه کشاورزی است.

وی بیان کرد: دامپزشکی قزوین با استفاده از ظرفیت کارشناسی بخش خصوصی توانسته خدمات خود را گسترش داده و در کنترل کیفی مواد خام دامی بسیار موفق عمل کند و امروز تولید محصولات سالم کشاورزی در وضعیت مطلوبی است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین یادآورشد: تولید ۶۰۰ هزار تن شیر، ۳۰ هزار تن گوشت قرمز، ۷۰ هزارتن تخم مرغ و ۶۰ هزارتن گوشت مرغ ظرفیت بالایی است که کنترل آن می تواند به سلامت غذایی مردم کمک کند و خوشبختانه این حجم تولید بخوبی توسط کارشناسان دامپزشکی ارزیابی و کنترل شده که جای تقدیر دارد.

متقی فرد اظهارداشت:باهمه امکانات و ظرفیت های خود آماده تضمین سلامت مردم هستیم و با کنترل کیفی فرآورده های خام دامی اطمینان لازم را به مصرف کنندگان می دهیم که نگران سلامت و بهداشت محصولات دامی و غذایی تولید شده در استان نباشند.

وی اضافه کرد: آزمایشگاه کنترل کیفی مواد غذایی با منشاء دامی دامپزشکی قزوین در حال حاضر به استانهای کشور هم خدمات آزمایشگاهی ارائه می کند و در صورت تامین اعتبار و خرید دستگاههای جدید قادریم خدمات بین المللی که برخی واحدهای صنعتی از خارج دریافت می کنند را در استان نیز ارائه کینم.

در این بازدید بهمن نقیبی مدیرکل دامپزشکی استان قزوین هم گزارشی از خدمات این آزمایشگاه ارائه کرد.

کد خبر 3816613

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha