۱۷ آبان ۱۳۹۵، ۱۳:۴۲

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه:

پیام انقلاب اسلامی ایستادگی و مقاومت در برابر ابرقدرت‌ها است

پیام انقلاب اسلامی ایستادگی و مقاومت در برابر ابرقدرت‌ها است

بوشهر - فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: پیام انقلاب اسلامی ایستادگی و مقاومت در برابر ابرقدرت‌ها است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علی رزمجو در جمع دانشجویان دانشگاه آزاد بوشهر اظهار داشت: ملت ایران اسلامی از دیرباز کارنامه درخشانی را در مبارزه با مستکبران جهان داشته است و ابهت پوشالی مدعیان ابرقدرتی را در هم شکسته است.

وی با اشاره به دستاوردهای تسخیر لانه جاسوسی، اضافه کرد: یکی از دستاوردهای بزرگ و تعجب برانگیز این موضوع، سرنگونی و نابودی قدرت و ابهت آمریکا در مدت چند کوتاهی به دست دانشجویان و دانش‌آموزان بود و نه نیروهای نظامی و آموزش دیده.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه یکی از ویژگی‌های نقلاب اسلامی ایران را استکبار ستیزی عنوان کرد و ادامه داد: آمریکا حکومتی جهانخوار است که با اهرم زور و ظلم به دنبال منافع خود است و تنها به فکر منافع پلید خود بوده و برای رسیدن به مقاصد شوم خود از هیچ کاری کوتاهی نخواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه عظمت تسخیر لانه جاسوسی آمریکا هنوز هم پابرجا است، تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران علاوه بر دوست‌داران برای دشمنان نیز پیام‌های بسیار زیادی داشته است.

سردار رزمجو افزود: از دستاوردهای مهم تسخیر لانه جاسوسی آمریکا می‌توان به رشد، کمال و استحکام انقلاب، تثبیت خط مشی امام خمینی(ره)، شکستن بت و تابوی امریکا، افشا شدن ماهیت درونی دولت آمریکا، مشخص شدن وجود لانه های جاسوسی آمریکایی در کشورها اشاره کرد.

 نماینده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در تشکل‌های اسلامی سیاسی دانشجویی استان بوشهر نیز در این آئین اظهار داشت: هیچ محدودیتی برای فعالیت تشکل‌های دانشجویان در دانشگاه‌های استان وجود نداشته و اعضا این تشکل‌ها می‌توانند آزادانه و اندیشمندانه مسائل جاری و ساری جامعه را تحلیل کنند.

سید مرتضی محمودی افزود: مسئولان و مدیران دانشگاه های استان زمینه تسهیل در امور و برنامه های تشکل های دانشجویی یاری رسان بیش از پیش این فعالین دانشجویی را فراهم کنند.

کد خبر 3817761

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha