۱۸ آبان ۱۳۹۵، ۱۲:۰۰

تماشاخانه سرو میزبان سوگواره «خمسه» می شود

تماشاخانه سرو میزبان سوگواره «خمسه» می شود

آثار پذیرفته شده انجمن تئاترانقلاب و دفاع مقدس در سومین سوگواره «خمسه»، در استودیو نمایش روایت و تماشاخانه سرو این انجمن روی صحنه می روند.

به گزارش خبرگزاری مهر، آثار مورد حمایت انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس با آغاز سومین سوگواره «خمسه» اجراهای خود را از امروز سه‌شنبه ۱۸ آبان‌ماه در تماشاخانه سرو آغاز می کنند. نمایش های «فراموشی» به کارگردانی محمدزوار بی ریا و «خوب، بد، زشت» به کارگردانی شقایق فتحی از جمله ۵ اثر مورد حمایت انجمن تئاتر دفاع مقدس هستند که از امروز ۱۸ آبان ماه اجرای خود را آغاز می کنند.

نمایش «فراموشی» ساعت ۲۰ درتماشاخانه سرو و نمایش «خوب، بد، زشت» نیز در همین روز در ساعت ۱۹ دراستودیو نمایش روایت روی صحنه می‌روند. اجرای این ۲ نمایش تا پایان آبان‌ماه ادامه دارد.

تماشاخانه سرو انجمن تئاترانقلاب و دفاع مقدس بالاتر از میدان فردوسی، خیابان سپهبد قرنی، ابتدای خیابان شهید فلاح پور، جنب فروشگاه موسسه روایت فتح، پلاک یک واقع شده است.

انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس با مشارکت در سوگواره «خمسه» از ۵ اثر حمایت خواهد کرد. سومین سوگواره هنرهای نمایشی و آیین های مذهبی «خمسه» در بخش‌های تئاتر صحنه‌ای، خیابانی، نمایشنامه‌نویسی، نمایش‌های سنتی- آئینی و مذهبی، تئاتر مسجد و ویژه با موضوع و محوریت «مدافعان حرم»، از ۲۰ آبان‌ماه تا ۱۴ آذرماه در تهران برگزار می شود.

کد خبر 3818663

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha