اسماعیل ولدالشیخ در ریاض با محمد بن سلمان دیدار کرد

اسماعیل ولدالشیخ در ریاض با محمد بن سلمان دیدار کرد

«محمد بن سلمان» جانشین ولیعهد سعودی در دیدار با «اسماعیل ولدالشیخ» نماینده ویژه سازمان ملل در امور یمن در ریاض در خصوص تحولات یمن گفتگو کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتینک، جانشین ولیعهد سعودی با نماینده ویژه سازمان ملل در امور یمن در ریاض دیدار کرد.

بر اساس این گزارش، «محمد بن سلمان» جانشین ولیعهد سعودی در دیدار با «اسماعیل ولدالشیخ» نماینده ویژه سازمان ملل در امور یمن در ریاض در خصوص تحولات یمن گفتگو کرد.

این در حالی است که شورای عالی سیاسی یمن با صدور بیانیه ای در واکنش به طرح فرستاده ویژه سازمان ملل در امور این کشور، اعلام کرد: ولد الشیخ ثابت کرد که در مسأله یمن بی‌طرفانه عمل نمی کند.

اخیرا کنگره ملی یمن نیز در بیانیه ای تاکید کرده بود که پیشنهادها و ایده های مطرح شده از سوی ولدالشیخ با همه جزئیات و ترتیب های زمانی اش، فقط دربردارنده دیدگاه یکی از طرفین است.

در ادامه این بیانیه تصریح شده است: طرح ولدالشیخ ابعاد اساسی و اصلی برای حل بحران یمن به ویژه توقف کامل جنگ و همچنین رفع محاصره از یمن را در برندارد اما اقدام مثبتی است که باید مورد بحث قرار گیرد.

«محمد عبدالسلام» سخنگوی انصارالله یمن نیز تاکید کرد: ولدالشیخ خود را در برابر آلام و رنج های مردم یمن که از تجاوز به کشور نشأت می گیرد، به نادانی می زند و بر اقدامات کشورهای متجاوز سرپوش می گذارد که باعث شده وی به بدترین تریبون جهانی برای کشوهای متجاوز تبدیل گردد.

کد خبر 3819325

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha