۱۹ آبان ۱۳۹۵، ۱۰:۰۵

مسئول روابط عمومی جشنواره مردمی عمار:

۱۵ اثر فیلمسازان قزوین در هفتمین جشنواره عمار ارائه می شود

۱۵ اثر فیلمسازان قزوین در هفتمین جشنواره عمار ارائه می شود

قزوین- مسئول روابط عمومی جشنواره مردمی عمار گفت: فیلمسازان و هنرمندان استان قزوین با ۱۵ اثر در هفتمین جشنواره فیلم عمار شرکت کرده‌اند.

عارف جعفری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بیشترین آثار ارسالی فیلمسازان و فعالان فرهنگی استان، در قالب‌های داستانی و مستند و موضوعات اقتصاد مقاومتی و تاریخ معاصر است که در هفتمین جشنواره عمار شرکت داده شده است.

وی افزود: فیلم سازان و هنرمندان استان قزوین از زمان انتشار فراخوان هفتیمن دوره این جشنواره تاکنون، ۱۵ اثر را به دبیرخانه عمار ارسال کرده‌اند.

جعفری تصریح کرد: هفتمین دوره جشنواره مردمی فیلم عمار، همانند سال‌های گذشته در ایام بزرگداشت حماسه مردمی«۹ دی»از تاریخ هشتم تا ۱۷ دی ماه برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به وب سایت این جشنواره به نشانی AmmarFest.ir اثر خود را در یکی از بخش ‌های «فیلم» و «فیلمنامه» و «نقد، مقاله و پژوهش‌های سینمایی» تا ۳۰ آبان شرکت دهند.

وی اضافه کرد: در بخش‌های «فیلم ما»، «تولیدات رادیویی»، «اقلام تبلیغی» و «لوح نگار» هم فرصت شرکت آثار تا ۱۰ آذرماه است که علاقمندان می توانند در سایت ثبت‌نام کنند و حداکثر پنج روز پس از آن، اثرشان را دبیرخانه تحویل دهند.

کد خبر 3819499

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha