۲۲ آبان ۱۳۹۵، ۱۵:۱۸

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه تاکید کرد:

لزوم اطلاع رسانی برای برگزاری مراسم اربعین حسینی دراستان کرمانشاه

لزوم اطلاع رسانی برای برگزاری مراسم اربعین حسینی دراستان کرمانشاه

کرمانشاه- معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه بر لزوم اطلاع رسانی برای برگزاری مراسم اربعین حسینی در استان کرمانشاه خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی بیاتی امروز شنبه در آخرین جلسه هماهنگی بزرگداشت اربعین که در دفتر امام جمعه کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: برای برگزاری مراسم اربعین، تبلیغات بسیار مهم است و باید از همین امروز تبلیغات را در سطح گسترده آغاز کنیم.

وی در ادامه به نحوه تبلیغات در سطح شهر اشاره کرد و افزود: تبلیغات محیطی با نصب بنر و تراکت های تبلیغی در سطح شهر، از ظرفیت تاکسی رانی و اتوبوسرانی  استفاده شود.

این مقام مسئول تصریح کرد: تبلیغاتی برای نصب در جلوی اتوبوس‌ها طراحی و به این طریق روز و مکان برگزاری تجمع اربعین به مردم اطلاع رسانی شود.

بیاتی همچنین اظهار داشت: امسال اولین روز بسیج با روز اربعین مصادف است، لذا بهتر این است، در بنرها به این مطلب اشاره شود چرا که کار بسیج تداوم بخش راه عاشورا بوده و هست.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه بیان داشت: در این راستا بیانیه ای مشترک از سوی امام جمعه کرمانشاه و استاندار جهت دعوت مردم در این تجمع  صادر می شود.

وی افزود: همچنین سایر ارگانها و نهادها هم با صدور بیانیه و یک هماهنگی و انسجام خاص موجی گسترده را در سطح استان برای شرکت در مراسم اربعین برپا کنند.

وی متذکر شد: ساعت شروع و مدت زمان برنامه نیز باید به نحو احسن مدیریت شده تا مراسم از حوصله مردم خارج نشود. در روز اربعین  نیز با برپایی موکب ها و ایستگاهای صلواتی سعی شود از مردم پذیرایی بعمل آید.

کد خبر 3822307

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha