۲۲ آبان ۱۳۹۵، ۱۵:۴۵

استاندار بوشهر مطرح کرد

افزایش ۲ برابری تخت‌های درمانی استان بوشهر/ نوسازی خطوط آب

افزایش ۲ برابری تخت‌های درمانی استان بوشهر/ نوسازی خطوط آب

بوشهر - استاندار بوشهر از افزایش ۲ برابری تخت‌های بیمارستانی در استان بوشهر خبر داد و گفت: طرح نوسازی خطوط آب استان برای کاهش میزان هدررفت آب اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی سالاری ظهر شنبه در نشست بررسی مشکلات شهر چغادک اظهار داشت: توسعه شهرها و روستاهای استان بوشهر را در دستور کار داریم و طرح‌ها و برنامه‌های مختلفی در این راستا اجرا می‌شود.

وی اضافه کرد: کمبود منابع آبی یکی از مشکلات اساسی استان بوشهر است که بخش عمده آب مورد نیاز استان از طریق استان‌های هم‌جوارتامین می‌شود و هدررفت و مصرف آب نیز بالا است و تلاش داریم که رفع این مشکلات نیازمند اقدامات اساسی است.

استاندار بوشهر از طراحی تاسیسات آبشیرین‌کن با ظرفیت ۱۱۰ هزار متر مکعب در روز در استان بوشهر خبر داد و افزود: طرح نوسازی خطوط آب برای کاهش میزان هدررفت آب اجرا می‌شود.

وی از توسعه زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی استان بوشهر در ابعاد مختلف خبر داد و اضافه کرد: تعداد تخت‌های بیمارستانی استان بوشهر از ۸۳۰ تخت به هزار و ۴۰۰ تخت افزایش یافته که تا سال آینده شاهد افزایش دو برابری آن خواهیم بود.

سالاری از توسعه شهر چغادک خبر داد و افزود: سه‌راهی شهر چغادک یک نقطه حادثه‌خیز است که طرح تقاطع غیرهم‌سطح برای رفع این مشکل طراحی شده است و این سه‌راهی ایمن‌سازی خواهد شد.

وی با اشاره به افزایش اعتبارات ارزش افزوده شهر چغادک، خاطرنشان کرد: برای تبدیل شهر چغادک به بخشداری پیگیری‌های لازم انجام شده است و پیگیر استقرار نمایندگی ادارات و دستگاه‌های مختلف اجرایی استان بوشهر در شهر چغادک هستیم.

استاندار بوشهر از تامین فضای آموزشی و مرمت فضاهای فرسوده در شهر چغادک خبر داد و اضافه کرد: حمایت از ورزشکاران و تیم‌های ورزشی در دستور کار است.

کد خبر 3822365

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha