۲۴ آبان ۱۳۹۵، ۱۴:۳۳

اجلاسیه استانی نماز سوم آذر در شیراز برگزار می شود

اجلاسیه استانی نماز سوم آذر در شیراز برگزار می شود

شیراز - مسئول روابط عمومی ستاد اقامه نماز استان فارس گفت: اجلاسیه استانی نماز با عنوان نقش نماز در کاهش آسیب های اجتماعی سوم آذر ۹۵ در شیراز برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی ستاد اقامه نماز فارس، حجت الاسلام محمدشریف حسینی افزود: در این اجلاس که با حضور مسئولان ارشد استان و مهمانانی از کشور برگزار خواهد شد، نتیجه ارزیابی دستگاه های اجرایی استان در حوزه نماز منتشر و از برگزیدگان تقدیر خواهد شد.

وی افزود:ادارات کل آموزش و پرورش، زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی، فنی و حرفه ای، میراث فرهنگی- صنایع دستی و گردشگری و علوم پزشکی فارس مقام اول را در بین دستگاه های هم عرض خود در کشور بدست آوردند و در این اجلاس از دستگاه هایی که دارای رتبه شایسته تقدیر و برتر حوزه نماز در بین تمام دستگاه های اجرایی استان شده اند، تقدیر خواهد شد.

مسئول روابط عمومی ستاد اقامه نماز استان فارس با اشاره به حضور امام جمعه شیراز و استاندار فارس در این اجلاس بیان کرد: مدیران دستگاه های اجرایی، دبیران اقامه نماز دستگاه ها، ائمه محترم جمعه و جماعت و فعالان عرصه اقامه نماز از مدعوین این برنامه خواهند بود.

وی همچنین به همکاری ۱۶ دستگاه اجرایی در برپایی این اجلاس اشاره کرده و ابراز داشت: دبیرخانه اجرایی اجلاس در استانداری فارس تشکیل شده و جلسات موضوعی و عمومی برای هرچه باشکوه تر و موثرتر برگزار شدن برنامه ها در دست پیگیری است.

حجت الاسلام حسینی به موضوع برگزاری مسابقه کتابخوانی نماز با عنوان شیوه های دعوت به نماز اشاره و بیان کرد: این مسابقات تا پایان آذرماه ادامه دارد و علاقه مندان می توانند برای تهیه کتاب به ستاد های اقامه نماز مراجعه یا فایل الکترونیکی و اندرویدی کتاب را از سایت ستاد اقامه نمازاستان فارس به نشانی www.fars.namaz.ir دریافت کنند.

کد خبر 3824314

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha