۲۴ آبان ۱۳۹۵، ۱۵:۱۲

فرمانده سپاه ناحیه میامی:

اجتماع بزرگ بسیجیان میامی ۵ آذر برگزار می شود

اجتماع بزرگ بسیجیان میامی ۵ آذر برگزار می شود

میامی-فرمانده سپاه ناحیه میامی با بیان اینکه در آستانه هفته بسیج بیش از ۸۰برنامه هنری، فرهنگی و...درنظر گرفته شده است، گفت: در این چارچوب، اجتماع بسیجیان شهرستان، پنجم آذرماه برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا فلاحتی در نشست خبری تشریح برنامه های هفته بسیج میامی که ظهر دوشنبه به میزبانی سپاه ناحیه این شهرستان برگزار شد، بیان داشت: اجتماع بزرگ بسیجیان شهرستان میامی با حضور صدها نفر از بسیجیان شامل بسیج مدارس، عشایری، ادارات، پایگاه های بسیج و فعالان این حوزه همزمان با پنجمین روز از آذرماه جاری و همزمان با هفته بسیج، برگزار خواهد شد.

وی افزود: هدف از برگزاری این گردهمایی، نمایش توانمندی ها و اقتدار بسیج، تجدید میثاق با آرمان های امام راحل(ره) و شهدای انقلاب اسلامی و لبیک گفتن به منویات و دستورات رهبر معظم انقلاب اسلامی خواهد بود.

فرمانده سپاه ناحیه میامی در پاسخ به سوالی با موضوع تشریح برنامه های روزهای هفته بسیج، گفت: هفته بسیج از ۲۹آبانماه تا پنجم آذر در میامی با برگزاری بیش از ۸۰ ویژه برنامه آغاز می شود که نخستین برنامه این هفته، دیدار با امام جمعه میامی و غباروبی گلزار شهدا تحت عنوان «تجدید میثاق بسیجیان با شهدا» خواهد بود.

فلاحتی بیان داشت: برگزاری یادواره شهدا به خصوص گرامیداشت یاد شهدای مدافع حرم، تجلیل از خانواده معزز شهدا و ایثارگران و همچنین برگزاری نشست های بصیرتی با موضوعات مختلف مانند جنگ نرم، هجمه فرهنگی دشمنان، هوشیاری دربرابر تهاجم دشمنان و ... از دیگر برنامه های فرهنگی هفته بسیج در میامی است.

وی افزود: برپایی نمایشگاه هنری، فرهنگی و برگزاری مسابقات ورزشی نیز در سطح شهرستان میامی با نگاه ویژه به مناطق دور دستی مانند حسین آباد کالپوش و روستاهای دشت دانیال از دیگر برنامه های این هفته است.

فرمانده سپاه ناحیه میامی همچنین گفت: یکی دیگر از برنامه های هفته بسیج، حضور جهادی برای واکسیناسیون مرغ و دام بومی شهرستان است که این امر با همکاری بسیج دامپزشکی و داوطلبان بسیجی سطح شهرستان میامی برگزار خواهد شد.

فلاحتی بیان داشت: بازدید از طرح های مقاومتی با حضور مسئولان و بسیج ادارات نیز از دیگر برنامه های هفته بسیج میامی است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به نقش آفرینی بسیج مردمی در طول تاریخ پربرکت انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: بسیج در زمان دفاع مقدس و پس از آن بانقش آفرینی در همه عرصه ها به خصوص عرصه سازندگی نقش ویژه ای در تحولات اجتماعی و اقتصادی پس از دفاع مقدس بر عهده داشته است.

فرمانده سپاه میامی همچنین گفت: بسیج لشگر مخلص خدا و مدرسه عشقی است که حضور در آن نیاز به اخلاص قلبی و عشق به خدمترگزاری می طلبد که بسیجیان باید به اخلاص قلبی شان افتخار کنند.

کد خبر 3824356

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha