۲۴ آبان ۱۳۹۵، ۱۷:۳۸

مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان بوشهر:

بوشهری‌ها در مسابقات ملی مهارت خوش درخشیدند

بوشهری‌ها در مسابقات ملی مهارت خوش درخشیدند

بوشهر - مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان بوشهر گفت: تیم منتخب استان بوشهر در مسابقات ملی مهارت موفق به کسب دو مدال برنز و دو دیپلم افتخار شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از استانداری بوشهر، عبدالرسول کازرونی در نشست تقدیر از برگزیدگان مسابقات ملی مهارت اظهار داشت: مسابقات ملی مهارت سالانه و مسابقات جهانی هم هر دوسال یکبار برگزار می‌شود و برگزیدگان مرحله کشوری به مسابقات جهانی راه پیدا می‌کنند.

وی بیان کرد: در مرحله شهرستانی ۹۲۹ نفر شرکت کردند  که ۷۴۶ نفر مرد و ۱۸۳ نفر زن بودند که در ۲۵ رشته فنی و حرفه‌ای با هم به رقابت پرداختند.

مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان بوشهر اضافه کرد: پس از مرحله شهرستانی ۷۲ نفر به مرحله استانی راه یافتند و نهایتا ۱۱ نفر از استان بوشهر در ۱۰ رشته برای مسابقات کشوری انتخاب شدند.

کازرونی گفت: اعضای تیم استان بوشهر هم در مسابقات کشوری که ۵۰۰ شرکت کننده از سراسر کشور در شهر کرج با هم به رقابت پرداختند موفق به کسب ۲ مدال برنز و یک دیپلم افتخار شدند.

وی ادامه داد: در این مسابقات احمد غلامی از شهرستان دشتی در رشته کنترل صنعتی و رضا فقیه از بوشهر در رشته کابینت ساز چوبی موفق به کسب مدال برنز شدند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان بوشهر خاطرنشان کرد: همچنین محمد سعید یاسینی‌پور در رشته کاشی کار دیوار و کف و زهرا شهامتی فرد در رشته خیاطی موفق به دریافت دیپلم افتخار شدند.

کازرونی گفت: مسابقات جهانی سال ۲۰۱۵ در کشور برزیل برگزار شد و استان بوشهر یک نماینده در رشته فناوری طراحی گرافیک و یک کارشناس مسئول داشت و مسابقات سال ۲۰۱۷ هم به میزبانی کشور امارات در شهر ابوظبی برگزار خواهد شد.

در پایان این نشست از برگزیدگان مسابقات ملی مهارت با اهدا جوایزی قدردانی شد.

کد خبر 3824537

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha