۲۶ آبان ۱۳۹۵، ۱۶:۰۲

مدیر عامل جمعیت هلال احمر اصفهان:

نیاز به جامعه آماده‌تری در برابر مخاطرات داریم

نیاز به جامعه آماده‌تری در برابر مخاطرات داریم

اصفهان - مدیر عامل جمعیت هلال احمر اصفهان گفت: برگزاری دوره‌های آموزشی در راستای این است که جامعه آماده‌تری در برابر مخاطرات داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن مومنی ظهر چهارشنبه، در دیدار با نماینده صلیب سرخ آلمان و مدرس بین المللی دوره آنست اظهار داشت: اصفهان از موقعیت ویژه و گستردگی و تنوع حوادث برخوردار است.

وی با اشاره به ارتباط، تعامل و همکاری میان فدراسیون بین المللی صلیب سرخ و جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران افزود: دبیر کل و مسئولین فدراسیون از هلال احمر ایران و اصفهان بازدید داشته‌اند و دبیرکل ابراز علاقه مندی کرده‌ که دوره‌های آموزشی بین المللی در اصفهان برگزار شود.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر اصفهان با بیان اینکه این دوره‌ها می تواند باعث توانمندی طرفین شود، گفت: برگزاری دوره‌هایی چون آنست بسیار مفید و تاثیرگذار بوده و نتایج مثبت آن را در حوادث مشاهده می کنیم در عین حالیکه باعث انتقال تجربیات و افزایش دانش مربیان خواهد شد.

وی به برگزاری چندین دوره بین المللی در مرکز تخصصی آموزش های امداد و نجات اصفهان اشاره و تصریح کرد: بهره گیری از تجارب مربیان مجرب و کارآزموده بین المللی در این دوره‌ها برای هلال احمر فرصتی بسیار خوب و مغتنم است و باید تلاش کنیم هر روز بهتر از روز قبل باشیم.

 مومنی گفت: دوره آموزشی آنست ویژه مربیان سگ های جستجو و نجات با حضور مدرسان بین المللی از تاریخ ۲۳ آبان لغایت ۳ آذر ماه در مرکز بین المللی آموزش‌های تخصصی امداد و نجات جمعیت استان در حال برگزاری است.

کد خبر 3826573

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha