۲۸ آبان ۱۳۹۵، ۱۰:۵۷

فرمانده سپاه علی بن ابیطالب(ع):

سربلندی ملت ایران از برکت خون شهیدان است

سربلندی ملت ایران از برکت خون شهیدان است

قم - فرمانده سپاه علی بن ابیطالب(ع) قم گفت: اگر ملت ما امروز سربلند هستند از برکت وجود مردانی است که جان خود را برای کشور و ناموسشان نثار کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار غلامرضا احمدی شامگاه پنج‌شنبه در مراسم یادواره شهید مهدی زین الدین، فرماندهان و ۶ هزار شهید استان قم که در مجتمع امام خمینی(ره) برگزار شد، یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای مدافع حرم را گرامی داشت و گفت: اگر امروز شاهد موفقیت و سربلندی نظام و انقلاب در بسیاری از عرصه‌ها هستیم به خاطر از خود گذشتگی شهدا و ایثارگری‌های آنها بوده است.

وی افزود: اگر ملت ما امروز سربلند هستند از برکت وجود مردانی دلیر است که جان خود را برای کشور و ناموسشان نثار کردند لذا لازم است تا یاد و خاطره آن‌ها گرامی داشته شود.

فرمانده سپاه علی بن ابیطالب(ع) با تأکید بر اینکه یاد و خاطره شهدا باید همیشه زنده و گرامی داشته شود تا سربلندی حاصل شود، تصریح کرد: ما اکنون در این مکان گرد آمده‌ایم تا از جان نثاری‌های شهید زین الدین و ۶ هزار شهید استان قم تقدیر کنیم و به آنها بگوییم راهتان را ادامه خواهیم داد.

وی گفت: سرلشگر شهید مهدی زین الدین در خصوص پیروی از ولایت فقیه می‌گوید: «ما چشم و گوشمان به رهبر است، چشم و گوش ما باید متوجه باشد که از آن کانون و مرکز فرماندهی چه دستوری می‌رسد، یک جان سهل است ای کاش صدها جان داشتیم و فدا می‌کردیم.»

مهم‌ترین قرارگاه نماز جمعه است

احمدی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب معتقد هستند امروز همانند جنگ تحمیلی در حال جنگ و جهاد هستیم و بارها تأکید داشتند که به ایمان، بصیرت و تقوای مردم ما حمله می‌کنند که باید دفاع کنیم؛ امروز همانند جنگ به قرارگاه نیاز داریم و مهم‌ترین قرارگاه نماز جمعه است.

وی افزود: ایشان در جایی دیگر فرموده‌اند که «شما جوانان باید تاریخ کشور و عزت آن را حفظ کنید و بدانید کار شما تنها جنگیدن نیست بلکه به تبیین ارزش‌های نظام باید اهتمام داشته باشید».

فرمانده سپاه قم عنوان کرد: به فرموده رهبر معظم انقلاب هر مسئولیتی در دست تک تک نسل جوان تنگه احدی است که باید از آن پاسداری شود.

وی  در پایان گفت: ما در این مراسم جمع شده‌ایم تا با شهید زین الدین و ۶ هزار شهید استان بیعت کنیم همانگونه که شما به امر  ولی فقیه خود پیروی کردید ما نیز امروز گوش به فرمان منویات رهبری و ولی فقیه هستیم.

کد خبر 3827592

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha