۲۹ آبان ۱۳۹۵، ۱۹:۰۴

معاون آستان مقدس حضرت معصومه(س) خبر داد:

تمرکز فعالیت‌های موکب حضرت معصومه(س) در عرصه‌های فرهنگی است

تمرکز فعالیت‌های موکب حضرت معصومه(س) در عرصه‌های فرهنگی است

کربلا - معاون فرهنگی آستان مقدس حضرت معصومه(س) از توجه به فعالیت‌های فرهنگی در موکب کریمه اهل بیت(ع) خبر داد و گفت: در این مرکز خدمات درمانی و پزشکی نیز ارائه می‌شود.

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به عراق، حجت الاسلام صفر فلاحی در حاشیه بازدید از موکب آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: در اربعین حسینی(ع) زائران بسیاری از نقاط مختلف کشور و دیگر کشورهای اسلامی برای حضور در اجتماع عظیم شیعیان به کربلا سفر می‌کنند و موکب‌های مختلف در مسیر به ارائه خدمات می‌پردازند.

وی بیان داشت: موکب آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) در محل عمود ۱۰۸۰ در زمینی به مساحت ۱۲ هزار متر مربع که خریداری شده است برپا شده که در حال ارائه خدمات شبانه‌روزی به زائران اربعین حسینی(ع) است.

معاون فرهنگی آستان مقدس حضرت معصومه(س)، بیان داشت: تمرکز فعالیت‌های این موکب در عرصه‌های فرهنگی است و در کنار آن امکان اسکان و پذیرایی از زائران و همچنین ارائه خدمات درمانی و پزشکی نیز صورت می‌گیرد.

ارائه خدمات دائمی در موکب حضرت معصومه(س)

وی با بیان اینکه گزارش‌های ارائه شده از بخش‌های مختلف موکب حضرت فاطمه معصومه(س) امیدوار کننده است، افزود: فعالیت‌های خوبی در حال ارائه است و خیل عظیمی از زائران از این خدمات بهره‌مند شده‌اند و امیدواریم با تدبیری که از سوی تولیت محترم حرم مطهر صورت گرفته مجموعه‌ای دائمی در این محل که خریداری شده است احداث شود تا به سفر ارزان زائران کمک شود.

حجت الاسلام فلاحی، با تقدیر از تلاش‌های رسانه‌های مختلف در راستا انعکاس فعالیت‌های صورت گرفته در اربعین حسینی(ع) بیان داشت: شبکه‌های مختلف صداوسیما در محل موکب برنامه‌های تولید و زنده پخش می‌کند و رادیو معارف نیز شنوندگان را در جریان حال و هوای مراسم پیاده‌روی اربعین حسینی قرار می‌دهد.

معاون فرهنگی حرم مطهر حضرت معصومه(س)، ادامه داد: همزمان با فعالیت‌های موکب حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) در کربلا، برنامه‌های مختلفی در حرم حضرت معصومه(س) نیز در حال اجرا است و برنامه‌هایی برای اسکان زائران اربعین حسینی(ع) در مسیر برگشت نیز در نظر گرفته شده است.

کد خبر 3828964

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha