۲۹ آبان ۱۳۹۵، ۱۹:۰۱

مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب گلستان:

گلستانی‌ها مراقب یخ زدگی کنتورهای آب باشند

گلستانی‌ها مراقب یخ زدگی کنتورهای آب باشند

گرگان- مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان گلستان گفت: شهروندان گلستانی مراقب یخ زدگی کنتورهای آب باشند.

به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی آب و فاضلاب گلستان، محمد هادی رحمتی اظهار کرد: برودت و سرمای بی سابقه طی سال های گذشته، یخ زدگی تعداد زیادی از انشعابات آب و بخشی از تاسیسات آب رسانی این شرکت را در برداشت که این امر علاوه بر خسارات زیاد، معضلات گوناگونی را بوجود آورده بود.

رحمتی افزود: عمده موارد یخ زدگی تاسیسات مربوط به کنتور و لوله های آب داخل منازل است که با رعایت موارد ایمنی از سوی شهروندان به راحتی قابل پیشگیری است.

وی با اشاره به اقداماتی که شهروندان می توانند در خصوص پیشگیری از یخ زدگی لوله ها و کنتورهای منازلشان انجام دهند، اعلام کرد: عایق کردن دور کنتور به وسیله پشم شیشه، گونی، موکت و سایر الیاف مصنوعی در محفظه کنتور و عایق بندی لوله های آب در فضای باز ساختمان از جمله این راهکارهاست.

وی تصریح کرد: در زمان بروز یخبندان مواردی از قبیل ریختن آب جوش بر روی کنتور، روشن کردن آتش در حوضچه کنتور و باز گذاشتن شیر آب برای رفع یخ زدگی کنتور و لوله های آب  جداً خودداری کنید.

مدیر عامل شرکت آب وفاضلاب استان گلستان با اظهار امیدواری افزود: با اطلاع رسانی ها از سوی رسانه ها و رعایت موارد مذکور از سوی شهروندان، شاهد کمترین خسارات و مشکلات تاسیسات آب رسانی باشیم.

وی در ادامه افزود: اکیپ های عملیاتی در سطح شهرهای استان برای رفع مشکلات یخ زدگی در پاییز و زمستان امسال آمادگی کامل دارند و از شهروندان در خواست می شود در زمان یخ زدگی انشعابات آب مراتب را سریعاً به مرکز ارتباط مردمی ۳۲۴۸۰۳۷۰ و اتفاقات آب ۱۲۲ این شرکت اعلام و از دست کاری کنتور جدا خودداری کنند.

کد خبر 3828977

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha