۱ آذر ۱۳۹۵، ۱۷:۰۶

قائم مقام ستاد سرشماری استان گیلان خبر داد؛

گیلان دومین استان موفق در اجرای سرشماری نفوس و مسکن ۹۵

گیلان دومین استان موفق در اجرای سرشماری نفوس و مسکن ۹۵

رشت-قائم مقام ستاد سرشماری استان گیلان بااشاره به همکاری مردم در اجرای سرشماری نفوس ومسکن ۹۵، از انتخاب استان گیلان به عنوان دومین استان موفق در اجرای این سرشماری در سطح کشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سازمان برنامه و بودجه استان گیلان، وحید طیفوری با اشاره به اعلام مرکز آمار ایران در خصوص روند اجرای سرشماری عمومی نفوس و مسکن ۱۳۹۵ اظهار کرد: بر اساس ارزیابی های کیفی از سوی مرکز آمار ایران، استان گیلان با ۹۸ درصد ضریب دقت پس از استان قزوین رتبه دوم اجرای سرشماری نفوس و مسکن سال ۹۵ را تا روز دوشنبه اول آذر ماه کسب کرده است.

وی با بیان اینکه این موفقیت نشان از همکاری شایان توجه مردم شریف استان گیلان و تلاش و دقت مأموران آمارگیر و کلیه رده های اجرایی و ستادی استان است افزود: برای اتمام کامل سرشماری نیاز به همکاری خانوارهای غائب است که با توجه به اتمام عملیات میدانی، کماکان سرشماری از خانوارهای غائب ادامه دارد.

قائم مقام ستاد سرشماری استان گیلان اضافه کرد: از خانوارهای غائب که در زمان مراجعه مامور آمارگیر حضور نداشته‌اند تقاضا می‌کنیم که با استفاده از کارت خانوار غایب (کد ۱۲ رقمی مندرج در کارت الصاقی به درب منزل توسط مامور) به سایت www.sarshomari۹۵.ir وارد شده و به صورت اینترنتی در سرشماری مشارکت کنند.

طیفوری تصریح کرد: خانوارها در صورت عدم دسترسی به اینترنت می‌توانند از ساعت هشت الی ۲۰ با ستاد سرشماری شهرستان‌ها که فهرست آن در پرتال سازمان برنامه و بودجه استان گیلان به نشانی www.mpogl.ir درج شده، تماس حاصل و به صورت تلفنی در سرشماری مشارکت کنند.

وی گفت: همچنین در صورت عدم دسترسی به کد خانوار غایب، خانوارهای غائب می‌توانند به صورت حضوری به ستادهای شهرستانی مراجعه کنند.

سرشماری عمومی نفوس و مسکن از سوم مهرماه به صورت اینترنتی در مرحله اول آغاز شده و تا ۳۰ مهرماه ادامه داشت، سرشماری حضوری نیز از ۲۸ مهرماه آغاز شده که با توجه به سرشماری خانوارهای غائب تا اول آذر تمدید شد.

کد خبر 3830120

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha