۲ آذر ۱۳۹۵، ۱۵:۲۳

نماینده ولی‌فقیه در اردبیل:

سلیم مؤذن‌زاده اردبیلی چهره کم‌نظیر در عالم مداحی است

سلیم مؤذن‌زاده اردبیلی چهره کم‌نظیر در عالم مداحی است

اردبیل – نماینده ولی‌فقیه در استان اردبیل گفت: سلیم مؤذن‌زاده اردبیلی یکی از چهره‌های کم‌نظیر در عالم مداحی است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله سید حسن عاملی بعدازظهر سه‌شنبه در جلسه هماهنگی ستاد برگزاری مراسم تشییع و تدفین مرحوم استاد سلیم مؤذن‌زاده اردبیلی تصریح کرد: تجلیل از مقام این استاد به منزله تجلیل از عالم مداحی است.

وی با اشاره به خدمات بی‌شائبه سلیم مؤذن‌زاده اردبیلی در تبیین قیام سیدالشهدا اضافه کرد: انتظار می‌رود برنامه‌های تشییع و به خاک‌سپاری آن مرحوم متناسب با شأن وی برگزار شود.

امام جمعه اردبیل به ضرورت راه‌اندازی سایت اینترنتی چند زبانه جهت درج و نگه‌داری مداحی‌های سلیم مؤذن‌زاده اردبیلی تأکید کرد و گفت: علاوه بر این انتظار می‌رود شهرداری اردبیل نیز یکی از خیابان‌ها و یا میادین شهر را به نام این مداح اهل‌بیت نام‌گذاری کند.

عاملی با اشاره به اینکه روز پنج‌شنبه جهت عزاداری آن مرحوم عزای عمومی اعلام می‌شود، ادامه داد: انتظار می‌رود در ادامه در مراسم اربعین نیز برنامه‌های مناسب ملی و بین‌المللی برگزار شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان به ضرورت دعوت از مهمانان کشوری و بین‌المللی اشاره کرد و افزود: تمامی برنامه‌ها می‌بایست در شأن و جایگاه سلیم مؤذن‌زاده اردبیلی برگزار شود.

وی همچنین به برگزاری برنامه‌های ویژه در تهران و از سوی حسینیان اردبیلی مقیم مرکز اشاره کرد و گفت: انتظار می‌رود تمامی دستگاه‌ها در برگزاری هر چه باشکوه برنامه‌های تشییع و خاک‌سپاری اقدام کنند.

کد خبر 3831273

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • فرهنگی بارنشسته مهر۹۴ IR ۱۶:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۲
      0 0
      خداوند رحمتش کند.یادامام حسین (ع)وحضرت زینب با پیامبر(ص)مشهور باشد .