۴ آذر ۱۳۹۵، ۱۰:۰۳

مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه ساری:

۲۴۰ میلیون لیتر نفت کوره در نیروگاه نکا ذخیره شده است

۲۴۰ میلیون لیتر نفت کوره در نیروگاه نکا ذخیره شده است

ساری - مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری گفت: بیش از ۲۴۰ میلیون لیتر نفت کوره در مخازن نیروگاه نکا ذخیره شده است.

حسینعلی طالبی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به وجود یکی از بزرگ‌ترین نیروگاه‌های برق در مازندران، بیان کرد: بیش از ۲۴۰ میلیون لیتر نفت کوره در مخازن نیروگاه ذخیره شده است.

 وی تأمین مناسب سوخت نیروگاه نکا را جزو برنامه‌های جدی این شرکت برشمرد و گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده از ماههای قبل سوخت‌رسانی به نیروگاه نکا انجام شد.

طالبی تأکید کرد: در حال حاضر نیروگاه شهید سلیمی نکا از محل ذخیره سوخت خود استفاده می‌کند و از طریق ناوگان ریلی و جاده‌ای روزانه حدود سه میلیون لیتر نفت کوره به نیروگاه ارسال می‌شود.

حسینعلی طالبی بابیان اینکه خدمات سوخت‌رسانی در کشور باید با کمترین چالش مواجه باشد، اظهار کرد: با برنامه‌ریزی، تدابیر وتلاشهای شبانه‌روزی در منطقه ساری و نواحی تابعه در طول سال به‌منظور تأمین و توزیع سوخت به‌خصوص در شرایط بحرانی، مصرف‌کننده‌ها نباید هیچ‌گونه دغدغه‌ای در تأمین سوخت داشته باشد.

این مسئول اذعان داشت: تأمین مناسب سوخت نیروگاه نکا جزو برنامه‌های جدی این شرکت است و با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده از ماههای قبل سوخت‌رسانی به نیروگاه نکا با جدیت انجام شد.

مدیر شرکت نفت منطقه ساری به اقدامات انجام‌شده در حوزه‌های نفتی منطقه ساری اشاره کرد و گفت: در حال حاضر امکان ذخیره‌سازی بسیار مناسب انواع فرآورده‌های نفتی در منطقه ساری وجود دارد.

وی از اقدامات انجام‌شده این شرکت در بحران قطعی گاز در سال ۸۶ در مازندران گفت و تصریح کرد: منطقه ساری از بحران سرمای شدید و افت فشار گاز سربلند بیرون آمد.

طالبی دیگر اقدامات انجام‌شده در حوزه نفت منطقه ساری را برنامه‌ریزی برای دریافت بنزین سوپر در مازندران عنوان کرد و یادآور شد: توانمندی منطقه ساری در تأمین این فرآورده به حدی است که سایر استان‌های شمالی نیز زیرپوشش فعالیت‌های این شرکت قرار دارند.

کد خبر 3832774

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha