۴ آذر ۱۳۹۵، ۱۹:۵۳

رئیس کمیسیون اداری مالی شورای شهر گرگان:

محلات پرجمعیت گرگان نیازمند توزیع عادلانه امکانات شهری هستند

محلات پرجمعیت گرگان نیازمند توزیع عادلانه امکانات شهری هستند

گرگان - رئیس کمیسیون اداری، مالی و حقوقی شورای شهر گرگان بر ضرورت توجه بیشتر به محلات پرجمعیت گرگان در توزیع و ایجاد امکانات شهری تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از مرکز اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر گرگان، زهرا نورا عصر پنجشنبه با اشاره به محرومیت برخی از محلات گرگان با تراکم جمعیتی بالا از توزیع عادلانه امکانات شهری گفت: توزیع عادلانه خدمات و منابع بین محلات مختلف شهری و دستیابی برابر شهروندان به امکانات، عدالت اجتماعی را در پی دارد و زمینه ساز توسعه متوازن شهری است.

وی افزود: بسیاری از محلات پرجمعیت مانند غدیر، ایرانمهر، امام رضا، اوزینه، کاشانی و ... با مشکل کمبود فضای سبز، پارک محلی، ناوگان حمل و نقل درون شهری، پل عابر پیاده، سالن ورزشی و ... مواجه هستند که این موضوع باید بر بودجه نویسی سال آینده شهرداری مورد توجه قرار بگیرد.

نورا با بیان اینکه  توسعه و گسترش خدمات شهری، تخصیص اعتبارات عمرانی به صورت یکسان و برابر برای تمام مناطق شهری موجب افزایش تعامل شهروندان با شهرداری و سبب عمران و آبادانی شهرمان می شود، اظهار داشت: پروژه های متنوع فرهنگی، عمرانی و تفریحی در مناطق مختلف شهری در حال اجراست که برای توزیع عادلانه امکانات و بهره مندی اقشار آسیب پذیر جامعه از امکانات و خدمات رفاهی و شهری، محلات پر جمعیت باید مورد توجه بیشتر قرار بگیرد.

رئیس کمیسیون اداری، مالی و حقوقی شورای شهر گرگان با تاکید بر اینکه توزیع عادلانه امکانات، خاطر نشان کرد: مدیریت شهری موظف است، اجرای طرح ها و پروژه های عمرانی، خدماتی و رفاهی در مناطق محروم و کم برخوردار را در اولویت کارها و فعالیت های خود قرار داده و تلاش کند با توزیع عادلانه خدمات و امکانات در تمامی مناطق، گام بلندی در راستای رفع مشکلات شهروندان بردارد.

کد خبر 3833226

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha