۵ آذر ۱۳۹۵، ۹:۱۶

ساعتی پیش؛

برخورد ۲ قطار مسافربری در راه آهن شمال شرق حادثه آفرید

برخورد ۲ قطار مسافربری در راه آهن شمال شرق حادثه آفرید

شاهرود - مدیر کل راه آهن شمالشرق (۱) از برخورد دو رام قطار مسافر بری سمنان-مشهد و مشهد-تبریز در ایستگاه هفت‌خوان خبر داد و گفت: این حادثه متاسفانه باعث جان باختن عده ای از مسافران شده است.

حمید درباغ عنبران در گفتگو با خبرنگار مهر از برخورد قطار مسافربری سمنان-مشهد به شماره ۳۲۴ و تبریز-مشهد به شماره ۴۸۰در ساعت ۷:۴۸ صبح جمعه در ایستگاه هفت خوان در ناحیه راه آهن شمال شرق کشور خبر داد و افزود: این حادثه که در پی آن حریق را به دنبال داشته متاسفانه باعث زخمی شدن و جان باختن عده ای از مسافران شده است که تا کنون آمار دقیقی در دست نیست.

وی با تاکید بر اینکه علت این حادثه همچنان تحت بررسی است، گفت: شاهدان عینی از برخورد مستقیم این دو قطار با وجود ممانعت لوکوموتیو رانان خبر می دهند.

مدیر کل راه آهن شمالشرق (۱) خاطرنشان کرد: اکیپ های امدادی و اورژانس هوایی از ابتدای وقوع حادثه در محل حاضر و در حال انتقال مجروحان هستند.

درباغ عنبران افزود: این حادثه موجب حریق تعدادی واگن در هر دو قطار شده که عوامل آتش نشانی شهرهای شاهرود، دامغان و سمنان برای اطفای آن در محل حضور دارند.

کد خبر 3833347

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • یک شهروند IR ۱۰:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۵
      0 0
      سلام.چراآخه این دوقطارمسافربری باهم برخوردکنن.مگه چه زمانه ایه که اطلاع نداشته باشن ازبرنامه های حرکتیشون؟
    • منتظرالمهدی IR ۱۱:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۵
      0 0
      به عنوان یک تحصیلکرده رشته عمران و راه آهن که درسشو خونده سرمای بی سابقه باعث منجمد شدن تیغه های سوزن ریل ها شده و سوزنبان نتونسته در زمان حادثه یکی از قطارها رو به ریل دیگه هدایت کنه یا یخ زدگی مانع عوض کردن مسیر قطار شده و نتیجه این شده! عدم تدبیر در این وضعیت سرما و سرکشی و عدم بازدید به موقع و سهل انگاری رو میشه دلیل حادثه دونست.......
    • کارمند راه اهن IR ۱۲:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۵
      0 0
      یخ زدگیه سوزنهای الکتریکی عدم دقت به چراغهای راهنمای قطارها توسط لکوموتیوران دوم خستگیه مامورین و مشکلات فکری ناشی از پرداخت کم حقوق همه عامل این سانحه هست ... مامور ترافیک با کشیک و شب نخوابی با این مسئولیت ماهی 1700 حقوق میگیره ...
    • محمود IR ۱۹:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۵
      0 0
      مچکریم راه آهنی!!!