۸ آذر ۱۳۹۵، ۱۱:۳۳

همزمان با ۲۸ صفر صورت پذیرفت؛

آیین جمع خوانی درحرم حضرت عبدالعظیم/قرائت زیارت پیامبر(ص)در شهرری

آیین جمع خوانی درحرم حضرت عبدالعظیم/قرائت زیارت پیامبر(ص)در شهرری

شهرری-مراسم عزاداری سالروز رحلت نبی مکرم اسلام(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) با حضور پرشور عزاداران در حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) با برپایی آیین های ویژه ای برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم عزاداری و سوگواری سالروز رحلت نبی مکرم اسلام(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) صبح دوشنبه با حضور پرشور عزاداران در حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) برگزار شد.

مردم متدین و همیشه در صحنه استان تهران در روز ۲۸ صفر خود را از نقاط دور و نزدیک به قبله تهران رسانده و در سالروز رحلت نبی مکرم اسلام(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) به سر و سینه زده و اشک ماتم ریختند.

آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) نیز برنامه های ویژه ای را همزمان با ۲۸ صفر در قبله تهران به اجرا گذاشت.

قرائت زیارت پیامبر از راه دور در قبله تهران

برخی هیئت های عزاداری شهرری نیز در سالروز رحلت نبی مکرم اسلام(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) خود را به حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)رسانده و به عزاداری و سوگواری پرداختند.

حضور نوجوانان و جوانان به عنوان آینده سازان ایران اسلامی در مراسم عزاداری و سوگواری ۲۸ صفر بر شکوه وعظمت این مراسم افزوده بود.

همزمان با ۲۸ صفر و با حضور صدها عاشق و دلباخته نبی مکرم اسلام(ع)، زیارت پیامبر از راه دور در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) قرائت شد.

آیین جمع خوانی در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) اجرا شد

اجرای آیین جمع خوانی توسط خادمان حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) در سالروز رحلت نبی مکرم اسلام(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) از دیگر برنامه هایی بود که در قبله تهران به اجرا درآمد.

مادحین اهل بیت عصمت و طهارت نیز در سالروز رحلت نبی مکرم اسلام(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) به مرثیه سرایی پرداختند و عزاداران نیز اشک ماتم ریختند.

بر اساس اعلام مسئولان آستان مقدس حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)، برنامه های عزاداری و سوگواری دهه آخر صفر همچنان در این مکان مقدس ادامه دارد.

کد خبر 3835964

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha